اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر زیراب:

احداث واحدهای صنعتی به اشتغالزایی کمک می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر زیراب گفت: احداث واحدهای صنعتی و تولیدی در شهر زیراب موجب رونق کسب و کار و اشتغال در شهرستان سوادکوه را فراهم می‌آورد.

احداث واحدهای صنعتی به اشتغالزایی کمک می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، قاسم جند بعداز ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر زیراب با اشاره به اینکه شهر زیراب زادگاه عالمان دینی و اجتماعی و فرهنگی بزرگی است به زادگاه آیت‌الله نظری خادم الشریعه در این شهر اشاره کرد و گفت: شهر زیراب با دارا بودن بیشترین جمعیت شهری و وجود مرکزیت جغرافیایی شهر زیراب دارای توانمندی‌های بالقوه بالایی برای توسعه است.

رئیس شورای اسلامی شهر زیراب به وسعت جغرافیایی و رشد جمعیتی و مهاجرپذیری این شهر اشاره کرد و افزود: افق توسعه شهر زیراب روشن و به نفع توسعه شهرستان خواهد بود.

وی، صدور پروانه ساخت در شهرداری‌ها را از شاخص‌های توسعه شهرها ذکر کرد و یادآور شد: کسب رتبه دوم شهراری زیراب در شهرداری‌های هم رتبه مازندران، دلیلی بر توسعه شهر زیراب است.

جند، وجود جاده ترانزیتی و رودخانه تالار و راه‌آهن سراسری را از توانمندی‌های دیگر شهر زیراب برای توسعه توصیف و خاطرنشان کرد: عملیات چهار بانده شدن محور سوادکوه و احداث میدان در منطقه بالازیراب و گسترش شهر به سمت آزادمهر و منطقه سرخکلا با تلاش نمایندگان مجلس در حال تحقق است.

رئیس شورای اسلامی شهر زیراب به احداث بخشداری جدید زیراب که شامل؛ کسلیان، سرخکلا و ولوپی است اشاره کرد و افزود: ساکنین روستاهای ولوپی عموما در شهر زیراب ساکن هستند و فعالیت‌های اقتصادی و فرهنگی آنان نیز در این شهر انجام می‌شود و زمین‌های موروثی و ساختمانی مردم شهر زیراب هم در ییلاقات منطقه ولوپی قرار دارد.

عضو شورای اسلامی شهر زیراب به استقرار کارخانه کک‌سازی و فولاد در زیراب اشاره کرد و یادآور شد: احداث واحدهای صنعتی و تولیدی در شهر زیراب موجب رونق کسب و کار و اشتغال در شهرستان سوادکوه را فراهم می‌آورد.

وی توسعه شهر زیراب را به نفع شهرستان سوادکوه توصیف کرد و با تاکید بر اینکه توسعه شهر زیراب موجب محدود شدن شهرهای دیگر را فراهم نخواهد آورد، یادآور شد: زغال‌سنگ البرز مرکزی زیراب در دوران فعالیت خود، پذیرای بیشترین نیروی کار از شهرهای همجوار و استان مازندران بوده است.

انتهای‌پیام/86015/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول