اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش کنگان خبر داد

برگزاری جشنواره غذای سالم در مدارس کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش کنگان از برگزاری جشنواره غذای سالم در مدارس کنگان خبر داد.

برگزاری جشنواره غذای سالم در مدارس کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عباس شریف بعد از ظهر امروز در همایش طلایه‌داران تربیت در کنگان ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس نهاد مقدس امور تربیتی، کارکنان حوزه امور تربیتی را سربازان عرصه تربیتی و عاشقان ولایت ذکر کرد و اظهار داشت: امور تربیتی یادگار ارزشمند معماران بزرگ تربیت اسلامی است.

وی به تلاش‌های شهیدان رجایی و باهنر اشاره کرد و ادامه داد: گرچه عمر خدمت آنان کوتاه بود، اما یک گام بلند و یادگار ماندگاری از خود به‌ جای گذاشتند که یک حرکت ارزشمند و همیشه ماندگار در حوزه تربیتی است و کارکنان حوزه امور تربیتی باید طی خدمت خود اینگونه عمل کنند و دانش‌آموزانی را تربیت کنند که مدافع ولایت و مطیع اوامر او باشند.

رئیس آموزش و پرورش کنگان با اشاره به برخی از فعالیت‌های گسترده حوزه پرورشی خاطر نشان کرد: برگزاری مراسم میثاق با شهدای گمنام، برگزاری زیارت عاشورا، جذب مربیان قرآنی، جشن 33 روزه قرآن در مدارس ابتدایی، طرح ملی حفظ قرآن کریم، مسابقات پرسش مهر و کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله این برنامه‌هاست.

شریف از برگزاری جشنواره غذای سالم در مدارس کنگان خبر داد و تصریح کرد: اجرای طرح مروج سلامت، جشنواره غذای سالم، طرح پایش قلب سالم و آهن‌یاری، اردوهای جهادی طرح هجرت، برگزاری مسابقات ورزشی بین مدارس، احداث سالن ورزشی، احداث استخر شنا و...نیز گوشه‌هایی از مهم‌ترین فعالیت‌ها در حوزه امور تربیتی در کنگان است.

وی اضافه کرد: امروز باید در همه زمینه‌ها و رشته‌ها تربیت اسلامی وارد میدان شود و باید در همه اوقات به‌ویژه در وقت نماز همه مربیان و معلمان به این فریضه الهی بپردازند و فعالیت تربیتی شامل همه معلمان شود؛ یعنی همه کلاس درس‌ها باید یک کلاس تربیتی و آموزشی باشد.

شریف همچنین با اشاره به فرا رسیدن نوروز، ضمن تبریک سال جدید به حاضران، آنان را به استقبال از مهمانان نوروزی و رعایت حریم ارزش‌های والای اسلامی در مدارس توصیه کرد و از آنان خواست مهمانان را به رعایت آداب و فرهنگ اسلامی و حفظ ارزش‌ها دعوت کنند.

قرائت مقاله دانش‌آموز مرودشتی از دبیرستان تیزهوشان فرزانگان کنگان و گروه سرود دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه شهید عبدی بنک فضای مراسم را عطرآگین کرد.

در پایان به مربیان پرورشی، مشاوران و مربیان ورزش و بهداشت لوح تقدیر و هدایایی اهدا شد.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول