اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی خبر داد

آغاز ثبت‌نام هشتمین جشنواره امتنان کارآفرینان برتر استان مرکزی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی از آغاز ثبت نام هشتمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر این استان خبر داد.

آغاز ثبت‌نام هشتمین جشنواره امتنان کارآفرینان برتر استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ناصر شیخی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر هر ساله با هدف ترویج خلاقیت و نوآوری، توسعه فرهنگ کارآفرینی، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: برگزاری این جشنواره نقش بسیار موثری در الگو دهی به جوانان و کارآفرینان کشور دارد که باید تلاش کرد هر سال بهتر از سال‌‌های قبل برگزار شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: به منظور انتخاب برترین کارآفرینان کشور تمام کارآفرینان در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات که مدت زمان راه‌اندازی کسب و کار آنها زیر هفت سال بوده و یا کارآفرینانی که در سال گذشته طرح‌های ابتکاری، نوآورانه و جدید ارائه داده و از طرح آنان بیش از یک سال نگذشته باشد، بر اساس معیارهایی چون دریافت نشان در خصوص برند، رعایت شاخص‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، نوآوری، آینده نگری، اقدام به منظور کاهش نیاز به واردات و صرفه‌جویی ارزی و ریالی، کاهش وابستگی به کشورهای دیگر، اشتغال‌زایی و مجموع استانداردهای کیفیت دیگر مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

شیخی گفت: متقاضیان به شرکت در این جشنواره تا 14 فروردین سال 92 مهلت دارند برای ثبت‌نام به آدرس اینترنتی www.KARAFARINANEBARTAR.IR و یا سایت اطلاع رسانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی به آدرس Markazi.mcls.gov مراجعه کنند.

انتهای پیام/87005/ش20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول