اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول آموزش سپاه کهنوج:

بسیجیان عمارگونه از حریم ولایت دفاع کنند

خبرگزاری فارس: مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه کهنوج گفت: بسیجیان باید ایمان و معنویت خود را روزبه‌روز بالا برده، عمارگونه در صحنه بوده و از حریم ولایت دفاع کنند.

بسیجیان عمارگونه از حریم ولایت دفاع کنند

حجت‌الاسلام قنبر خانه‌زر امروز در حاشیه برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهنوج اظهار داشت: شجره طیبه صالحین در تمام ابعاد برنامه‌های تربیتی، معرفتی و بصیرتی بسیج برای رشد و بالندگی و تقویت ایمان و معنویت بسیجیان راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به حضور اعضای حلقه‌های صالحین در رزمایش الی بیت‌المقدس افزود: این رزمایش با حضور گردان‌های عاشورا، الزهرا (س) و امام حسین (ع) در منطقه نینوا در شهرستان کهنوج برگزار شد که در آن تمام بسیجیان در قالب حلقه‌های صالحین سازماندهی و در این رزمایش بزرگ شرکت کردند.

خانه‌زر تصریح کرد: از تمام مردم ولایتمدار به ویژه نوجوانان و جوانان این شهرستان دعوت می‌کنیم با شرکت در حلقه‌های صالحین که در سطح پایگاه‌های مقاومت تشکیل شده است، خود را بیمه فرهنگی کرده، ایمان و معنویت خود را روزبه‌روز بالا برده، عمارگونه در صحنه بوده و از حریم ولایت دفاع کنند.

رضا دانشور فرمانده پایگاه شهدای حسین‌آباد نیز به عنوان یکی از 20 پایگاه فعال شهرستان کهنوج در حاشیه این رزمایش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در صبحگاه 25 اسفند ماه 91 جوانان ولایتمدار این پایگاه دسته دسته در ساعت اولیه صبح عازم مکان عمومی رزمایش شدند.

وی ابراز داشت: هشت سال است این پایگاه که متبرک به نام شهدای منطقه حسین‌آباد است، اثر معنوی خود را بر روحیه بالا و حقیقت‌جوی جوانان این منطقه گذاشته است.

دانشور با اشاره به اینکه این پایگاه در حال حاضر 350 نفر عضو بسیجی عادی و 250 نفر نیز بسیجی فعال دارد، عنوان کرد: این منطقه در زمان جنگ جمعیتی بسیار اندک داشت، اما با این حال 18 شهید سرافراز را تقدیم انقلاب کرده که از این 18 شهید 11 نفر دانش‌آموز هستند.

وی اذعان داشت: بسیجیان این منطقه در رزمایش الی بیت‌المقدس شرکت کرده و وظایف محوله خود را به خوبی انجام دادند و برگ زرین دیگری در پرونده پرافتخارشان افزودند.

انتهای پیام/80008/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول