اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل منطقه آزاد ارس خبر داد

فعالیت 17 سرمایه‌گذار ترک در منطقه آزاد ارس

مدیرعامل منطقه آزاد ارس با اشاره به حضور فعالان اقتصادی ترک در منطقه آزاد ارس گفت: هم‌اکنون 17 سرمایه‌گذار از کشور ترکیه در منطقه آزاد ارس فعالیت می‌کنند.

فعالیت 17 سرمایه‌گذار ترک در منطقه آزاد ارس

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، صادق نجفی بعدازظهر امروز در دیدار استاندار آذربایجان‌شرقی با استاندار ارزروم، اظهار کرد: بخش پالایشگاهی منطقه آزاد ارس هم‌اکنون فعال بوده و آماده سرمایه‌گذاری برای ایجاد مینی‌پالایشگاه برای تولید بنزین و گازوئیل و رفع نیازمندی‌های اولیه است. 

مدیرعامل منطقه آزاد ارس با تأکید بر افزایش حضور گردشگران استان ارزروم در منطقه آزاد ارس خاطرنشان کرد: ایجاد شرایط لازم برای حضور تور گردشگری از استان ارزروم در منطقه ارس با ارائه تخفیف و تسهیلات متنوع مورد توجه قرار دارد.

مونتاژ تولیدات صنعتی، ایجاد پردیس دانشگاهی دانشگاه ارزروم در منطقه آزاد ارس و ایجاد زیرساخت‌های حمل و نقل پایدار از دیگر موضوعات مورد تأکید مدیرعامل منطقه آزاد ارس در دیدار با هیئت استان ارزروم بود.

ابوالفتح ابراهیمی، مدیرعامل شرکت تراکتورسازی ایران نیز در این دیدار با اشاره به سابقه 50 ساله این شرکت در تولید تراکتور گفت: با توجه به تراکم ظرفیت‌های کشاورزی ترکیه در استان ارزروم، شرکت تراکتورسازی ایران آمادگی دارد تا در قالب توافق‌های دو جانبه، تراکتورهای مورد نیاز این استان را با قیمتی مناسب در اختیار بخش کشاورزی این استان قرار دهد.

وی در پایان افزود: این توافق نیازمند بازدید مسئولان مکانیزاسیون کشاورزی ترکیه از ظرفیت‌های تولید تراکتور در ایران است.

انتهای پیام/60001/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول