اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قزوین:

حضور مردم در انتخابات پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان است

امام جمعه شهر قزوین با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم بصیر ایران همانند انتخابات گذشته در راستای عمل به منویات رهبری با حضور خود در انتخابات جواب دندان‌شکنی به دشمنان این نظام خواهند داد.

حضور مردم در انتخابات پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین بعد از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل تعزیرات حکومتی استان و کارکنان این اداره کل که در سالن اجتماعات شهید باریک‌بین برگزار شد، اظهار داشت: شما کارکنان و مدیران اداره کل تعزیرات استان قزوین با تحمل زحمات فراوان کار خدمت‌رسانی به مردم را انجام می‌دهید که جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: در جامعه ما افرادی مستضعف و قشر کم‌درآمدی زندگی می‌کنند که اگر نظارت شما روی کالاهای عرضه شده در بازار وجود نداشته باشد، قطعا این خانواده‌های بی‌بضاعت با مشکلات عدیده‌ای مواجه خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با تأکید بر این که این تلاش‌ها در سال جدید باید افزایش یابد، گفت: باید نظارت دقیق و کنترل بر قیمت‌ها توسط شما کارکنان با جدیت و تلاشی که در سال گذشته نیز داشتید، با قدرت و جدیت بیشتری دنبال شود.

باریک‌بین ادامه داد: اگر خدمت ما با نیت قربت باشد، خداوند متعال نیز اجر و پاداش آن را افزایش می‌دهد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری به هوشیاری در برابر توطئه‌های استکبار جهانی گفت: باید مراقب نقشه‌ها و توطئه‌های بدخواهان و دشمنان نظام باشیم، چرا که دشمنان این نظام می‌خواهند با انواع تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی این نظام برآمده از خون شهدا را نزد ملت ایران ناکارآمد نشان دهند.

باریک بین با اشاره به اینکه هدف دشمنان نظام بدبین کردن مردم نسبت به این نظام است، گفت: با همه دسیسه‌هایی که دشمنان علیه این نظام مقدس چیده‌اند، اما تاکنون که  34 سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران می‌گذرد، همواره با شکست روبرو شده‌اند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با تأکید به برگزاری با شکوه‌تر نماز جماعت در ادارات و مساجد تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا در ادارات و مساجد استان نماز جماعت با انسجام بیشتر و به صورت مستمر برگزار شود.

در این دیدار داریوش جودکی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین در رابطه با اقدامات این اداره کل در سال گذشته به ویژه در ایام تعطیلات نوروز بیان داشت: با همکاری کارکنان این اداره کل و تشکیل جلسات ستاد نوروزی با حضور استاندار قزوین و مجامع امور صنفی و نظارت بر هتل‌ها، رستوران‌های بین‌راهی، پایانه‌های حمل مسافر و جایگاه‌های عرضه میوه توانستیم رضایت شهروندان استان و مسافران نوروزی را فراهم کنیم.

انتهای پیام/77001/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول