اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 – 6

قناعت: هیچ چیز نباید با سلامت انتخابات معامله شود

استاندار گلستان گفت: هیچ چیز نباید با سلامت انتخابات معامله شود.

قناعت: هیچ چیز نباید با سلامت انتخابات معامله شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، جواد قناعت در جلسه شورای معاونان و مدیران ستادی استانداری تصریح کرد: برگزارکنندگان انتخابات به لحاظ شخصی و سلیقه‌ای مجاز هستند در حدود قانونی و شرعی به کاندیداهای خاصی گرایش داشته باشند اما در اجرا باید کاملاً بی‌طرف و امانت‌دار باشند.

وی افزود: فقط قانون ملاک است و در اجرای قانون باید بی‌طرفی محض حاکم باشد.

قناعت انتخابات سال‌جاری را بسیار جدی دانست و خاطرنشان کرد: 24 خرداد آزمونی بزرگ برای ملت ایران است و چشم جهان به سوی حماسه سیاسی ایرانیان معطوف خواهد بود.

استاندار گلستان گفتمان مبتنی بر انقلاب اسلامی ناب و اندیشه‌های امام و رهبری که از آن به عنوان جریان اصیل انقلاب یاد می‌شود را گفتمان غالب و قابل مقبولیت عمومی در جامعه دانست و افزود: همه باید دقت کنند که به معنی واقعی کلمه ولایی باشند و این ولایی بودن را در عمل نشان دهند.

وی به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص ویژگی‌های رییس‌جمهور آینده اشاره کرد و گفت: منظور رهبری از امتیازهای رییس‌جمهور فعلی، ساده‌زیستی، کار و تلاش شبانه‌روزی، سفرهای استانی، توزیع عادلانه ثروت و... است که باید مورد توجه رئیس‌جمهور بعدی باشد.

قناعت اعضای خانواده انقلاب را به سه گروه تقسیم کرد و اظهار داشت: عده زیادی از آنها هنوز پایبند به آرمانها و ارزش‌های انقلاب هستند، عده کمتری هستند که کمی از این مسیر خارج یا بی‌تفاوت شده‌اند و عده کمی هم کاملاً از مسیر خارج شده‌اند.

وی تأکید کرد: باید کاملاً آماده و گوش به فرمان رهبری باشیم و در انتخاب خود ملاک و معیارهای ایشان را مدنظر قرار دهیم.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: فرمانداران باید محکم و قوی پای کار بیایند و علاوه بر آن بر همه امور، قوانین و دستورالعمل‌ها اشرافیت کامل داشته باشند.

قناعت همچنین بر تعامل و هماهنگی فرمانداران و مسئولان کمیته‌ها با عوامل اجرایی انتخابات، هیئت بازرسی، نظارت، شورای نگهبان و ... تأکید کرد.

انتهای پیام/2307/خ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول