اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته مطالعات سیاسی ایران:

حضور پرشور مردم در انتخابات مصداق بارز حماسه سیاسی است

دبیر کمیته مطالعات سیاسی ایران گفت: مقام معظم رهبری، مصداق بارز حماسه سیاسی را حضور پرشور و بانشاط مردم در انتخابات به خصوص انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری بیان کردند.

حضور پرشور مردم در انتخابات مصداق بارز حماسه سیاسی است

سید جواد میرخلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به نام‌گذاری سال جاری با عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: نام‌گذاری سال‌ها که توسط رهبر معظم انقلاب از سال 73 با شعار وجدان کارى و انضباط اجتماعی آغاز شده بر اساس تدابیر و حکمت‌هایی است که ایشان در نظر می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: نام‌گذاری سال‌های شمسی از سوی مقام معظم رهبری، حرکت استراتژیک و راهبردی محسوب می‌شود که بر اساس در نظر گرفتن آسیب‌ها، فرصت‌ها، چشم‌انداز و افق پیش رو صورت می‌گیرد.

این نویسنده و پژوهشگر عنوان داشت: همگان باید به جای پرداختن به نظریه‌پردازی در این خصوص که دارای هزینه اضافی و اسراف است به راهبردها و راهکارهای اجرایی این شعارها بپردازند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری، مصداق بارز حماسه سیاسی را حضور پرشور و بانشاط مردم در انتخابات به خصوص انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری بیان کردند.

میرخلیلی با بیان اینکه کار عظیم سال جاری در زمینه‌ امور سیاسی انتخابات ریاست جمهوری است گفت: ایشان با نام‌گذاری امسال در واقع مقدرات اجرایی، سیاسی و مقدرات عمومی کشور را برای چهار سال آینده برنامه‌ریزی می‌کنند.

وی ادامه داد: اگر همه مسئولان تا انتخابات به راهبردهای حضور حداکثری مردم در انتخابات و پرشور کردن فضای سیاسی کشور بپردازند تأثیر بسیار مثبت و اثربخشی خواهد داشت.

دبیر کمیته مطالعات سیاسی ایران خاطرنشان کرد: اگر توده مردم، به این باور برسند که پشتوانه میلیونی و حداکثری رئیس اجرایی کشور در چهار سال پیش رو چه اندازه در روند کشور تأثیرگذار خواهد بود، شاهد خلق حماسه سیاسی کم‌نظیری از سوی مردم همیشه در صحنه کشورمان خواهیم بود.

وی در ادامه با اشاره به هدف نام‌گذاری امسال با عنوان حماسه اقتصادی گفت: نام‌گذاری سال‌ها به این معنا نیست که با تمام شدن یک سال دیگر به آن عنوان توجه نشود، بلکه این عناوین زمینه‌سازی برای سال‌های بعد و شکوفایی کشور است.

میرخلیلی یادآور شد: مصداق بارز حماسه اقتصادی در نگاه رهبری، حمایت از تولید ملی، چاره‌اندیشی برای تورم افسارگسیخته و نیز گرانی‌هایی است که مردم را آزرده کرده است.

وی عنوان داشت: مسئولان باید با توجه خاص به حماسه اقتصادی، همدلی و همکاری صمیمانه مشکلات فراروی تولید ملی را از میان برداشته و ضمن حمایت از تولید ملی، حماسه اقتصادی را با کنترل بازار، کاهش تورم موجود و نظارت بیشتر بر قیمت‌ها به منصه ظهور بگذارند تا در مردم نیز شور و نشاط ایجاد شود.

دبیر کمیته مطالعات سیاسی ایران تأکید کرد: نخبگان باید با تبیین حضور حماسی و پرشور مردم در انتخابات، تأثیرات حضور حداکثری و انتخاب اصلح را برای مردم تبیین کنند.

انتهای پیام/78003/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول