اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توانیر کشور خبر داد

اضافه شدن 1.5 میلیون مشترک خانگی و مسکن مهر به شبکه سراسری برق

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توانیر کشور با اشاره به افزایش مشترکان شبکه سراسری برق گفت: با ورود یک میلیون و 500 هزار مشترک خانگی و مسکن مهر به شبکه سراسری برق، بحث‌های مدیریت مصرف باید بیش از پیش جدی گرفته شود.

اضافه شدن 1.5 میلیون مشترک خانگی  و مسکن مهر به شبکه سراسری برق

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علیرضا احمدیزدی بعداز ظهر امروز در مراسم تقدیر از اقدامات پیک سایی شرکت توزیع نیروی برق تبریز اظهار کرد: شرکت توزیع نیروی برق تبریز با پوشش 800 هزار مشترک در محدوده خود توانسته درصد بالایی از ارائه خدمات را به خود اختصاص دهد.

وی با بیان اینکه این تعداد مشترک نسبت به سال 90، از افزایش بیش از 6 درصدی برخوردار بوده است، گفت: با وجود این تعداد وسیع مشترک، شرکت توزیع نیروی برق تبریز موفق شده با اقدامات پیک سایی انجام شده در کاهش سالانه 2000 مگابایت از نیاز مصرفی شبکه برق نقش چشم‌گیری داشته باشد.

احمدیزدی با اشاره به افزایش مشترکان شبکه سراسری برق تصریح کرد: با ورود یک میلیون و 500 هزار مشترک خانگی و مسکن مهر به شبکه سراسری برق، بحث‌های مدیریت مصرف باید بیش از پیش جدی گرفته شود.

احمدیزدی با تاکید بر جدی گرفتن مباحث آموزشی مدیریت مصرف اظهار داشت: امروز باید به مباحث روز دنیا در مدیریت مصرف توجه ویژه‌ای داشته باشیم و در واقع همان طور که از مشترکین درخواست کاهش مصرف و همکاری داریم، خود ما نیز باید اطلاعات کافی و به روز شده در این زمینه را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه درصد افزایش پیک سال 92 نسبت به سال 91 کمتر بوده است، یادآور شد: با در نظر گرفتن موقعیت منطقه‌ای مشترکان، امسال اجازه افزایش 320 مگابایتی نسبت به سال 91 داده شده است.

مجری کل پیک سایی شرکت توانیر کشور برنامه‌های بهینه‌سازی مصرف را در دو بخش زود بازده و زمان‌بر عنوان کرد و گفت: یک بخش از این برنامه‌ها، اقداماتی است که اثربخشی سریع‌تری داشته و تحت عنوان پروژه‌هایی برای کاهش پیک انجام می‌شوند.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توانیر کشور افزود: از سوی دیگر، پروژه‌هایی طولانی مدتی هم وجود دارد که ما اقدامات زیربنایی آنها را انجام می‌دهیم و متناسب با آن پروژه‌های کوتاه مدت را نیز برنامه‌ریزی می‌کنیم.

احمدیزدی یادآور شد: در تلاش هستیم با تمرکز بیشتر به سندهای مادر بخش بهینه‌سازی مصرف، رویکرد صنعتی اقدامات مدیریت مصرف را به سمت اقدامات علمی و زیربنایی‌تر ببریم و بدین ترتیب نتایج آن را در سال‌های آتی شاهد باشیم.

شرکت توزیع نیروی برق تبریز با برنامه‌ریزی موثر در راستای کاهش مصرف در ایام اوج مصرف شبکه سراسری برق کشور، موفق به کسب مقام برتر در زمینه کاهش پیک‌بار در بین شرکت‌های توزیع برق کشور شد.

در پایان این مراسم لوح تقدیر رتبه برتر در زمینه اقدامات موثر و همکاری با پروژه های کاهش پیک بار به شرکت توزیع نیروی برق تبریز اهدا شد.

انتهای پیام/60002 /ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول