اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهادکشاورزی نظرآباد تأکید کرد

ضرورت توسعه بخش‌های کشاورزی در نظرآباد

رئیس جهادکشاورزی شهرستان نظرآباد بر ضرورت توسعه بخش‌های کشاورزی تأکید کرد و گفت: برای توسعه طرح‌های کشاورزی نیازمند تأمین آب هستیم.

ضرورت توسعه بخش‌های کشاورزی در نظرآباد

رسول سلگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نظرآباد اظهار داشت: توسعه بخش کشاورزی در این شهرستان یکی از مهمترین اولویت‌ها و برنامه‌ها در سال‌جاری محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: این شهرستان دارای قابلیت‌های فراوانی است که باید اهتمام ویژه‌ای به منظور توسعه این بخش داشت.

این مسئول تأکید کرد: با حمایت از بخش کشاورزی و کشاورزان می‌توانیم تولید محصولات را در بخش‌های مختلف کیفی کرده و به سمت تحول در این بخش برویم.

سلگی در ادامه سخنان خود به طرح توسعه بخش کشاورزی در نظرآباد اشاره کرد و گفت: اجرای طرح توسعه بخش کشاورزی در اراضی منابع طبیعی این شهرستان به تامین آب نیاز دارد.

وی افزود: در این راستا سال گذشته 300 هکتار از اراضی ملی این شهرستان به طرح توسعه کشاورزی به ویژه کشت گلخانه‌ای اختصاص یافت.

رئیس جهاد کشاورزی نظرآباد خاطرنشان کرد: با اینکه تاکنون 30 تعاونی تولیدی برای فعالیت در این 300 هکتار زمین فعال شده اما به علت نبود آب بستر لازم برای کشت مهیا نشده است.

سلگی در ادامه با اشاره به صدور مجوز نخستین هنرستان کشاورزی آموزش و پرورش این شهرستان در بخش تنکمان افزود: ایجاد این هنرستان یکی از طرح‌های مهم آموزشی، کشاورزی است که نیاز به یک حلقه چاه آب دارد.

انتهای پیام/2302/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول