اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل جهاد کشاورزی استان بوشهر خبر داد

تهیه سامانه سوخت و نهاده‌های کشاورزی در مناطق زلزله‌زده

مدیرکل جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: برای کمک به زلزله‌زدگان شهرستان دشتی سامانه توزیع سوخت و نهاده‌های کشاورزی در مناطق زلزله‌زده دشتی تهیه شده است.

تهیه سامانه سوخت و نهاده‌های کشاورزی در مناطق زلزله‌زده

نوذر منفرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر و ادارات تابعه، مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان دشتی در کنار سایر واحدهای امدادرسان پس از وقوع زلزله در دشتی بلافاصله در محل حادثه حضور یافته و به کمک آسیب‌دیدگان از زلزله شتافتند.

وی اعزام اکیپ دامپزشکی استان به‌منظور سمپاشی و ضدعفونی اماکن دامی را بخشی از امدادرسانی جهاد کشاورزی به زلزله‌زدگان ذکر کرد و گفت: با کمک نیروهای امدادرسان جهاد کشاورزی توزیع آب معدنی و نان خشک بین خسارت دیدگان صورت گرفت.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان بوشهر به اعزام تانکرهای آبرسانی سیار به مناطق‌زلزله‌زده اشاره کرد و گفت: اکیپ‌های کارشناسی به‌منظور ارزیابی و تعیین دقیق برآورد خسارات وارده به بخش کشاورزی و دامی هم به مناطق مذکور اعزام شد.

منفرد به پیگیری تهیه 400 تن جو دامی اشاره کرد و گفت: برای کمک به زلزله‌زدگان سامانه توزیع سوخت و نهاده‌های کشاورزی تهیه و مرکز ترویج و خدمات جهاد کشاورزی بخش شنبه هم آغاز به کار کرد.

وی گفت: همکاری با گروه‌های امداد و نجات هلال احمر و نیروهای انتظامی برای استقرار و تامین امنیت منطقه در محل مرکز ترویج خدمات انجام شده و تاکنون هم ادامه دارد.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان بوشهر در اختیار گذاشتن انبار نگهداری کالا و اثاثیه متعلق به جمعیت هلال احمر استان را از دیگر خدمات جهاد کشاورزی به زلزله‌زدگان ذکر کرد و گفت: مهمانسرای سازمان جهاد کشاورزی هم برای کمک به زلزله‌زدگان و همراهان مصدومان تجهیز شد.

منفرد به اعزام چند دستگاه خودرو سبک به مناطق زلزله‌زده خبر داد و گفت: مهندس رازقی رئیس سازمان شیلات کشور هم به‌عنوان نماینده وزارت جهاد کشاورزی از مناطق زلزله‌‌زده بازدید کرد.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول