اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

2/ حجت‌الاسلام والمسلمین مروی مطرح کرد

اهتمام ملت به حضور گسترده در انتخابات و خلق حماسه سیاسی

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری ضرورت تبیین شرایط کشور برای مردم را وظیفه ائمه جماعات دانست و گفت: مردم باید به حضور گسترده در انتخابات و خلق حماسه سیاسی تشویق شوند.

اهتمام ملت به حضور گسترده در انتخابات و خلق حماسه سیاسی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی امروز در گردهمایی ائمه جماعات استان قم که در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد با تاکید بر اینکه نباید در تحلیل‌ها و برداشت‌ها دچار افراط و تفریط شویم اظهار کرد: اگر نقدی نسبت به عملکرد دولت وجود داشته باشد باید خدمات هم مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه در گذشته تجمل‌گرایی و حلقه بسته مدیریتی در کشور وجود داشت بیان کرد: نباید اگر زاویه‌ها را می‌بینیم نکات مثبت و خدمات را نادیده بگیریم.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها گفت: دیکته بدون غلط نیست و ممکن است در اجرا مشکلاتی وجود داشته باشد ولی این دولت جرات کرد و طرح هدفمندی یارانه‌ها را در کشور اجرا کرد.

وی با اشاره به اینکه در نتیجه اجرایی شدن این طرح شاهد صرفه‌جویی قابل توجهی در مصرف سوخت در کشور هستیم افزود: صرفه‌جویی صورت گرفته در زمینه مصرف سوخت بسیار برای کشور مفید است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مروی مشکلات کنونی کشور در عرصه اقتصاد را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: البته در یک سال اخیر مردم با گرانی‌ رنج‌آوری روبه‌رو شدند و ما نیز وظیفه داریم که مردم را با واقعیات آشنا کنیم.

وی با بیان اینکه سطح زندگی مردم بسیار ارتقا پیدا کرده و کشور به عزت، استقلال و آبرو دست یافته است بیان کرد: مردم را باید به حضور در انتخابات و حمایت از جریان اصولگرایی تشویق کنیم.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در جریان همه مسائل کشور قرار دارند یادآور شد: ایشان منابع مختلفی برای کسب اطلاعات دارند و در جریان ریز مسائل هستند.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به برگزاری جلسات چند ساعته با حضور روسای قوا و کارشناسان برای حل مشکلات کشور تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب روزانه 16 یا 17 ساعت کار مفید انجام می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه باید خدمات و پیشرفت‌های انقلاب در عرصه مادی و معنوی تبیین شود ادامه داد: روحانیت و ائمه جماعات در این زمینه وظیفه مهمی بر دوش داشته و باید نسبت به انجام این وظیفه اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/2258/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول