اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری کارگاه‌های آموزشی در کرمان

همایش نقش هنر و رسانه در پیشگیری از اعتیاد برگزار شد

همایش نقش هنر و رسانه در پیشگیری از اعتیاد با حضور جمعی از هنرمندان تئاتر، سینما، هنرهای تجسمی و اصحاب رسانه در کرمان برگزار شد.

همایش نقش هنر و رسانه در پیشگیری از اعتیاد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، همایش نقش هنر و رسانه در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با هدف هم‌اندیشی برای تولید آثار مؤثر فرهنگی و هنری در پیشگیری اولیه از اعتیاد با حضور جمعی از هنرمندان عرصه تئاتر، سینما، هنرهای تجسمی و اصحاب رسانه استان کرمان پس از دو روز برگزاری ظهر امروز پایان یافت.

وحید محمدی در این همایش اظهار داشت: این همایش بر مبنای سند اولیه پیشگیری از اعتیاد و تفاهمنامه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برگزار شده است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره فیلم خانواده با موضوع پیشگیری از اعتیاد گفت: این جشنواره نیز از روز گذشته با نمایش فیلم کار خود را آغاز کرده و با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و جلسه‌های نقد و بررسی دنبال می‌شود.

محمدی با اشاره به حضور گروه‌های مختلف فرهنگی و هنری و اصحابه رسانه در این همایش تصریح کرد: این همایش به منظور ایجاد حساسیت موضوع در میان اهالی فرهنگ و هنر تشکیل شده است.

وی با اشاره به برگزاری چهار کارگاه آموزشی برای گروه‌های سینما، هنرهای تجسمی، تئاتر و مطبوعات افزود: دفتر آموزش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ارشاد برنامه‌ریزی‌های بیشتری را برای برپایی چنین همایش‌هایی دارد.

انتهای پیام/80017/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول