اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بهار مطرح کرد

اعتیاد جوانان برنامه کلان دشمن برای مقابله با ایران

امام جمعه بهار گفت: دشمن با برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری‌های کلان جوانان ما را به سمت اعتیاد کشانده و می‌خواهد با مواد مخدر صنعتی اراده و انگیزه جوانان ناب و پاک ایران را بگیرد.

اعتیاد جوانان برنامه کلان دشمن برای مقابله با ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا پیش از ظهر امروز در شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهار اظهار داشت: این شورا نقش مؤثری در فرهنگ‌سازی جامعه دارد و باید مباحث آن عملیاتی و در سطح جامعه اجرایی شود.

وی افزود: دشمن با برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری‌های کلان جوانان ما را به سمت اعتیاد کشانده و می‌خواهد با مواد مخدر صنعتی اراده و انگیزه جوانان ناب و پاک ایران را بگیرد. 

امام جمعه بهار با بیان اینکه اگر از تولید و توزیع مواد مخدر جلوگیری شود می‌توانیم در مقابل بخشی از هجمه دشمن بایستیم، تصریح کرد: نیروی انتظامی باید با همکاری تمام دستگاه‌ها و مردم با این معضل مقابله کند و تولیدکنندگان مواد مخدر را دستگیر کرده و به شدت با آنها برخورد کند.

وی تصریح کرد: کشور ما مبتنی بر مردم‌سالاری دینی است، حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات حماسه سیاسی را رقم خواهد زد و باید با بینش و بصیرت فردی اصلح و در خط ولایت فقیه را انتخاب شود.

*کاندیداها یکدیگر را تخریب نکنند

حاتم‌نیا اضافه کرد: کاندیداها نباید درصدد تخریب یکدیگر برآیند و به ارائه برنامه های خود بپردازند.

در ادامه فرماندار بهار گفت: هدف شورای فرهنگ عمومی ارائه راهکارهای مناسب برای حل مشکلات فرهنگی است.

نصرت‌الله گلکارزاده ادامه داد: مشکلات فرهنگی موجود در شهرستان باید شناسایی و اولویت بندی شوند و در راستای ارتقای فرهنگ عمومی مردم تلاش صوت گیرد. 

وی از شورای فرهنگ عمومی به عنوان یکی از مهم‌ترین شوراهای تشکیل شده در کشور یاد کرد و افزود: اصلاح و ارتقای فرهنگ عمومی با هدف نظارت و پیگیری مصوبات شورای فرهنگ عمومی در راستای شناسایی شاخص‌های جامعه مطلوب، فرصت‌ها، آسیب‌های اجتماعی و تبیین برنامه‌ها و پیشنهادهای محوری و اجرایی و تعیین راهبردهای اساسی در یک چشم‌انداز در گسترده فرهنگ عمومی صورت‌پذیر است.

فرماندار بهار تصریح کرد: نقش شورای فرهنگ عمومی در اشاعه فرهنگ اسلامی و هنجارهای اجتماعی در جامعه تأثیرگذار و تعیین‌کننده است.

وی با اشاره به یکی از علل طلاق در جامعه گفت: بخش عمده‌ای از طلاق در جامعه معلول اعتیاد است و اعتیاد بلای خانمان‌سوزی است که ریشه در بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی دارد.

*نقش ماهواره در زندگی مردم پررنگ شده/مراقب باشیم

گلکارزاده با اشاره به تأثیر منفی ماهواره در خانواده‌ها، افزود: ماهواره نقش پررنگی در جامعه پیدا کرده که باید با آن برخورد شود.

به گفته وی بسیاری از معضلات نشأت گرفته از شبکه‌های مبتذل ماهواره‌ای است و دشمن با برنامه‌ریزی گسترده قشر جوان و نوجوان ایران اسلامی را هدف قرار داده است.

فرماندار بهار با اشاره با انتخابات پیش رو، تصریح کرد: ملت ایران با حرکت مردمی خود تاکنون ثابت کرده که با بصیرت و فهم پای نظام اسلامی خویش ایستاده و این اصل بسیار تعیین‌کننده است و هم اکنون نیز در خط ولایت فقیه حرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/2499/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول