اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 24 تا 30 مهر ماه صورت می‌گیرد

آغاز به کار جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از 24 تا 30 مهر ماه در همدان خبر داد.

آغاز به کار جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، خسرو بیات پیش از ظهر امروز در کارگروه گردشگری استان همدان با بیان اینکه اداره ارشاد در سال جاری با 305 برنامه کار خود دنبال می‌کند، افزود: بر این اساس سه برنامه بین‌المللی، پنج برنامه ملی، چهار برنامه منطقه‌ای، 23 برنامه استانی و 270 برنامه شهرستانی در سال 92 پیش‌بینی شده است.

وی از برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان از 24 تا 30 مهر ماه در همدان خبر داد و گفت: این جشنواره با دعوت از مهمانان داخلی و خارجی می‌تواند زمینه تقویت گردشگری استان را به دنبال داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان اظهار کرد: 26 تا 12 آذر ماه نمایشگاه سراسری کتاب در همدان برگزار می‌شود که با توجه به فصل مناسب برگزاری آن و حضور 500 ناشر برجسته در همدان می‌تواند در زمینه گردشگری نیز اثرگذار باشد.

وی بیان داشت: اداره فرهنگ و ارشاد استان آمادگی دارد با همکاری همه دستگاه‌ها تقویت حوزه گردشگری را نیز در برنامه‌های خود بگنجاند به طوری که می‌تواند برخی از نشست‌های تخصصی را در اماکن تاریخی و گردشگری برگزار کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان در پایان اضافه کرد: ارشاد همدان آمادگی دارد کتب، آثار گردشگری و جاذبه‌های همدان را در روز افتتاحیه نمایشگاه کتاب رونمایی و یا معرفی کند.

انتهای پیام/89003/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول