اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان:

3 هزار نفر در فوتبال محلات در همدان فعالیت می‌کنند

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان گفت: در فوتبال محلات همدان 3 هزار نفر در قالب 90 تیم فوتبال در 10 زمین خاکی همدان با نظارت ما فعالیت می‌کنند.

3 هزار نفر در فوتبال محلات در همدان فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، همایش برترین‌های ورزش همگانی و محلات شهر همدان با حضور مسعود عسکریان شهردار همدان، عباس صوفی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان،  حسن محمدی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان و رضا خجسته رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان در سالن چند منظوره این سازمان برگزار شد.

در ابتدا مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان ضمن پوزش به دلیل تأخیر یک ساعته در برگزاری این مراسم بیان کرد: با همدلی و همکاری شهرداری و شورای شهر همدان مراسم تجلیل از دومین المپیاد فرهنگی ورزشی بین سازمان‌ها و مناطق شهرداری که در دهه مبارک فجر برگزار شد را داریم.

حسن محمدی افزود: بانوان نیز در ورزش‌ حضور فعال و گسترده‌ای را دارند که شهرداری در این میان نقش بسزایی را ایفا کرده است ما در سال گذشته برای نخستین بار در مسابقات کلان شهرهای کشور شرکت کردیم و خوشبختانه مقامات بسیار خوبی را نیز کسب کردیم.

وی با اشاره به ورزش بانوان ادامه داد: برای دومین سال متوالی شهرداری همدان در سالروز تولد حضرت زهرا (س) رالی ویژه بانوان را با همکاری هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری همدان برگزار کرد و در ضمن به زیباترین تزیین خودرو به مناسبت تولد این بانوی گرانقدر و روز مادر هدیه‌ای اهدا خواهیم کرد.

محمدی با بیان اینکه از باشگاه به سازمان ارتقا پیدا کرده‌ایم گفت: امیدوار هستیم با تلاش بیشتر کاری کنیم تا همه شهروندان از خدمات سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری استفاده کنند.

وی با اشاره به تعامل سازمان با هیئت‌های ورزشی اظهار کرد: با کمک این هیئت‌ها است که می‌توانیم ورزش را گسترش دهیم امروز همچنین از برترین‌های مسابقات فوتسال دهه فجر تقدیر خواهد شد.

‌محمدی درباره فوتبال محلات گفت: 3 هزار نفر نفر در قالب 90 تیم در فوتبال محلات فعالیت می‌کنند که این مسابقات از اوایل خرداد تا اواخر آبان ماه ادامه دارد و باعث ایجاد فضای شور و نشاط در بین جوانان شهر خواهد شد.

وی تأکید کرد: پنج پروانه بهره‌برداری نیز به پیشکسوتان اهدا خواهیم کرد.

در ادامه مراسم رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به فعالیت‌های شورای شهر همدان بیان داشت: با تلاش اعضای شورای شهر همدان فرهنگسراها و سالن‌های ورزشی در سطح همدان افزایش پیدا کرده شعار ما 74 محله، 74 فرهنگسرا، سالن ورزشی، پایگاه مقاومت بسیج، پارک محله‌ای، پارکینگ محله‌ای است.

رضا خجسته افزود: ابتدا هشت قطعه زمین در بهترین نقطه همدان که دو قطعه در منطقه دره مرادبیگ به متراژ 5 هزار متر به ما اهدا شد همچنین سازمان عمران و مسکن 12 زمین و شهرداری همدان 10 قطعه زمین به ما هدیه کردند که در مجموعه 32 قطعه زمین شد که اصلا برای ما قابل تصور نبود.

وی درباره بودجه‌های اختصاص یافته فرهنگی گفت: 11 میلیارد و 300 میلیون برای مسائل فرهنگی و 6 میلیارد و 300 میلیون تومان برای تملک و ساخت 5 فرهنگسرا اختصاص دادند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه از مناطق حاشیه شهر کار فرهنگی آغاز شده است، ابراز کرد: در شهرداری همدان پنج فرهنگسرا، سپاه ناحیه همدان پنج فرهنگسرا و شرکت عمران و مسکن‌سازان پنج فرهنگسرا را در دست ساخت داریم امسال 32 زمین داریم و باید 20 زمین آن را بسازیم که پنج فرهنگسرا را نیز تحویل داده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدا، دیدار با خانواده شهیدان، برگزاری مراسم‌های مختلف در محلات، پایگاه‌های بسیج، هیئت‌ها و حسینیه‌ها از دیگر اقدامات فرهنگی ما بوده که شورای شهر همدان در سال گذشته 3 میلیارد تومان در بخش فرهنگی و ورزشی سرمایه‌گذاری کرده است.

خجسته با اشاره به اقدامات عمرانی شورای شهر ابراز کرد: سه پل در شهر همدان به بهره‌برداری رسید و بلافاصله ساخت سه پل دیگر در دستور کار قرار گرفت که دو پل از این سه پل در چند ماه آینده به بهره‌داری خواهد رسید.

وی ادامه داد: تنها پل چهارراه شهید نجفی برای اینکه در دو فاز ساخته می‌شود و دو طبقه است چیزی حدود 24 میلیارد تومان هزینه دارد که از همین رو این پل برای تکمیل شدن نیاز به زمان بیشتری دارد.

 رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه ساخت پارکینگ در سطح شهر در دستور کار است گفت: در حال حاضر پارکینگ سینا در 9 طبقه با ظرفیت 500 ماشین در یک یا دو ماه آینده فعالیت خود را آغاز می‌کند تا مشکلات ترافیک و پارک در همدان کمتر شود.

وی با بیان اینکه بهترین میدان بار در غرب کشور در همدان در دست ساخت است ابراز داشت: محل میدان بار مشکل اصلی شهر همدان بود که میدان بار جدید همدان در مساحت 55 هکتار در زمینی در شهر جورقان و نزدیک راه آهن در دست ساخت است که خوشبختانه فاز اول آن نیز اجرایی شده است.

خجسته تصریح کرد: در بررسی‌های صورت گرفته 17 مسجد و حسینه در همدان که در آنها باشگاه فعال بود تجهیز شدند و دشک کشتی و تاتامی به آنها اهدا شد.

این مراسم امروز در سالن چندمنظوره سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان برگزار شد و برنامه‌های آن نیز اختتامیه دومین المپیاد فرهنگی ورزشی خانواده بزرگ شهرداری ـ دهه فجر 91، اهداء جوایز به تیم‌های برتر فوتسال ـ دهه فجر 91، اهداء جوایز به نفرات برتر و برگزیدگان مسابقات رالی نقشه‌خوانی بانوان ـ سال92، افتتاحیه فوتبال محلات سال 92 (جام گرامیداشت شهید محراب آیت‌الله مدنی) و اهداء لوازم ورزشی به پایگاه‌های مقاومت بسیج و کانون‌های فرهنگی مساجد بود.

انتهای پیام/89018/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول