اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت‌های مذهبی استان بوشهر خبر داد

فعالیت 1400 هیئت مذهبی شناسنامه‌دار در استان بوشهر

رئیس هیئت‌های مذهبی استان بوشهر از فعالیت یک‌هزار و 400 هیئت مذهبی شناسنامه‌دار در استان بوشهر خبر داد.

فعالیت 1400 هیئت مذهبی شناسنامه‌دار در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، نوشاد نوشادی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی نقش بسیار تاثیرگذاری در جامعه دارند و در مناسبت‌های مختلف شاهد حضور این عزیزان هستیم.

وی بر لزوم گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی در جامعه تاکید کرد و افزود: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در جامعه امری مهم و ارزشمند است و همه باید در این راستا اهتمام ورزیم.

نوشادی تصریح کرد: در چند سال اخیر تلاش فراوانی برای بهبود وضعیت برنامه‌های فرهنگی و دینی انجام داده‌ایم و شاهد افزایش رضایت مردم از برنامه‌ها هستیم.

رئیس هیئت‌های مذهبی استان بوشهر از فعالیت یک‌هزار و 400 هیئت مذهبی شناسنامه‌دار در استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: در این استان یک‌هزار و 400 هیئت مذهبی شناسنامه‌دار فعال هستند و در مناسبت‌های مذهبی حضور دارند.

نوشادی گفت: در این استان 150 هیات شاخص و محوری وجود دارد که در طول سال در همه مناسبت‌های دینی و مذهبی مشغول به فعالیت هستند.

وی خواستار توجه بیشتر دولت به هیئت‌های مذهبی شد و افزود: حمایت از هیئت‌ها و تقویت این قشر گامی مهم در رشد معنویت در جامعه است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان نیز در این نشست خواستار افزایش اعتبارات برای کارهای فرهنگی و مذهبی در جامعه شد.

حجت‌الاسلام سیدعلی‌پناه محمودی‌نیا افزود: در دشتستان شاهد فعالیت‌های ارزشمند هیئت‌های مذهبی هستیم و امیدوار هستیم با حمایت از این هیئت‌ها شاهد اعتلای فرهنگ دینی در جامعه باشیم.

انتهای پیام/2452/ش20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول