اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی هفته آینده

مراسم روز خبرنگار در استان زنجان برگزار می‌شود

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: مراسم روز خبرنگار طی هفته آینده در استان زنجان برگزار می‌شود.

مراسم روز خبرنگار در استان زنجان برگزار می‌شود

ابراهیم قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مراسم روز خبرنگار با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات و خبرگزاری‌ها، مسئولان ارشد استان، مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر مدیران فرهنگی در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه زمان دقیق مراسم روز خبرنگار در استان زنجان تعیین نشده است، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این مراسم طی هفته آینده در استان برگزار می‌شود.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه واقع‌بینی یکی از رسالت‌های مهم خبرنگاران است، تصریح کرد: خبرنگاران باید همیشه به دنبال واقعیت‌ها باشند.

وی با اشاره به اینکه خدمت در راستای توسعه استان زنجان باید یکی از اهداف خبرنگاران استان باشد، اضافه کرد: گام برداشتن در این راستا و پیشرفت استان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

قاسمی با بیان اینکه خبرنگاران باید منصف بوده و همیشه منصفانه عمل کنند، ادامه داد: خبرنگاران استان زنجان در راستای اطلاع‌رسانی زحمات زیادی را متحمل می‌شوند و این امر جای قدردانی دارد.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان اذعان داشت: برخی محدودیت‌های ابزاری بر سر راه خبرنگاران و رسانه‌ها وجود دارد که بر سر راه آنها قرار گرفته و مشکلاتی ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/73006/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول