اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار صومعه‌سرا:

نقش خبرنگار در هدایت جامعه ماندگار است

فرماندار صومعه‌سرا گفت: نقش خبرنگار در هدایت جامعه به طرف ارزش‌های مقدس نظام تأثیرگذار و ماندگار است.

نقش خبرنگار در هدایت جامعه ماندگار است

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، میرزا حسینعلی‌زاده عصر امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سارمی و تبریک روز خبرنگار به تمام فعالان در این عرصه، اظهار کرد: خبرنگاری حرفه‌ای ارزشمند و نیازمند عشق سرشار است.

وی، خبرنگاری را یک هنر و صاحبان قلم را نیز هنرمند دانست و افزود: بخش بزرگی از خدمات و تلاش‌های مسئولان و مدیران دولتی و غیر دولتی همواره با صداقت و پشتکار اصحاب رسانه منعکس می‌شود.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه کار در عرصه رسانه هرگز یک شغل محسوب نمی‌شود، تصریح کرد: حرفه خبرنگاری سنبل یک کار فرهنگی و تأثیرگذار در اذهان عمومی است.

وی، فعالیت هدفمند رسانه‌ها را امری مهم دانست و اذعان کرد: انحراف از این اهداف و ورود خواسته‌های شخصی در آن آسیب‌های جبران‌ناپذیری را دامن می‌زند.

حسینعلی‌زاده، اصحاب رسانه را مانند شاعران روزگار تأثیرگذار و از منظر معلمی حرفه‌ای بسیار حساس برشمرد.

وی با بیان اینکه معلمی در جایگاه رفیع و مقدس خود گاه می‌تواند اهداف شیطانی را نیز دنبال کند، متذکر شد: اهداف شخصی و درونی افراد هرگز نباید در عرصه رسانه‌ای کشور جای گیرد.

این مسئول، نقش خبرنگاران در هدایت و سوق دادن جامعه به طرف ارزش‌های مقدس نظام را تأثیرگذار و ماندگار خواند.

وی با اشاره به عملکرد اصحاب رسانه صومعه‌سرا در راستای تعالی حوزه‌های مختلف خدماتی، عمرانی و فرهنگی خاطرنشان کرد: خبرنگاران صومعه‌سرا اکنون به جایگاه حساس و مهم خود دست یافته‌اند و مردم و مسئولان این شهرستان از آنها رضایت دارند.

فرماندار صومعه‌سرا به دوران خطیر انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری اخیر کشور اشاره کرد و گفت: سهم بالایی از مشارکت و حضور 99 درصدی شهروندان صومعه‌سرایی در انتخابات شوراها و 72 درصدی در حوزه ریاست جمهوری حاصل اطلاع‌رسانی و تلاش شبانه‌روزی خبرنگاران این شهرستان بوده است.

وی با بیان اینکه کشور به دلیل تقدیم سکان هدایت قوه مجریه از یک دولت به دولتی دیگر در شرایط و موقعیت‌های حساسی قرار دارد، یادآور شد: در این شرایط نیز نقش خبرنگاران حتی در حوزه‌های شهرستانی مؤثر است.

حسینعلی‌زاده، مرز تشخیص خوب از بد را سخت خواند و گفت: جانب‌داری‌های فردی مانع بزرگی در تشخیص راهکارهای بصیرتی است.

وی افزود: اصحاب رسانه مظلوم‌ترین قشر از نظر دریافت‌های مالی هستند که احترام به جایگاه و شأن آنها اقدامی مهم است.

به گزارش فارس، در ادامه مراسم مذکور هر یک از خبرنگاران صومعه‌سرا به بیان دیدگاه‌ها و نظرهای خود در امر خبرنگاری و برخی از مشکلات کنونی در شهر پرداختند.

خبرنگاران صومعه‌سرا از جمله خبرنگار فارس در جلسه مذکور به خاطر فعالیت‌های یک‌ساله خود در این شهرستان تجلیل شدند.

انتهای پیام/84003/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول