اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شورای برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان عنوان شد

توزیع بودجه سال 92/ اعتبارات هزینه‌ای سیستان و بلوچستان 158 میلیارد تومان است

مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه استانداری سیستان ‌و ‌بلوچستان گفت: در سال‌جاری 158 میلیارد تومان اعتبارات هزینه‌ای برای سیستان و بلوچستان پیش‌بینی شده است.

توزیع بودجه سال 92/ اعتبارات هزینه‌ای سیستان و بلوچستان 158 میلیارد تومان است

به گزارش خبرنگار فارس از زاهدان، غلامرضا مالکی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در استانداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بودجه امسال انقباضی‌تر از سال گذشته است.

مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه استانداری سیستان ‌و ‌بلوچستان ضمن تشریح دستور‌العمل اجرایی بودجه 92، در زمینه اعتبارات بودجه ویژه سیستان و بلوچستان بیان کرد: بالغ بر 85 میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و 158 میلیارد تومان اعتبارات هزینه‌ای برای استان دیده شده است.

وی با بیان اینکه در بودجه امسال بیش از 288 میلیارد تومان برای سیستان و بلوچستان پیش‌بینی درآمد شده است، گفت: درآمد‌های پیش‌بینی شده بودجه در سال گذشته 201 میلیارد تومان بود که رقم امسال 43 درصد رشد را نشان می‌دهد.

مالکی اعتبارات جاری استان را 233 میلیارد و 726 میلیون تومان اعلام و به تفکیک دستگاه‌های اجرایی، اعتبار هر مجموعه را تشریح کرد.

عضو شورای برنامه‌ریزی و توسعه سیستان و بلوچستان ادامه داد: 307 میلیارد و 896 میلیون تومان نیز اعتبارات عمرانی امسال استان است که هشت میلیارد تومان آن بابت فرمانداری‌های تازه تاسیس استان به جز "فنوج" اختصاص می‌یابد.

وی در ادامه به تفکیک فصل‌های تعیین شده در اعتبارات عمرانی سهم ریالی هر دستگاه را اعلام کرد.

مالکی در ادامه در زمینه بودجه سال گذشته اذعان داشت: اعتبارات تملک‌دارایی‌ها در ابتدای سال گذشته 389 میلیارد تومان در قالب 4 هزار و 999 پروژه و 857 طرح دارای موافقتنامه بوده است که این رقم در پایان سال به 846 میلیارد تومان افزایش یافت.

وی با بیان اینکه رقم 846 میلیارد تومان، 273 میلیارد تومان مربوط به طرح‌های ملی استانی شده بود که 48 درصد آن تخصیص یافت، افزود: در مجموع مبلغ 273 میلیارد و 941 میلیون تومان از مجموع اعتبارات تملک دارایی‌های استان در سال گذشته تخصیص یافت.

مالکی در زمینه اعتبارات هزینه‌ای بودجه سال 91 گفت: در ابتدا 136 میلیارد تومان اعتبار برای این بخش تعیین شد که در پایان سال به 142 میلیارد تومان و معادل 4.3 درصد افزایش یافت.

مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه استانداری سیستان ‌و ‌بلوچستان به بخشی ‌از پروژه‌های مهم بهره‌برداری شده استان در سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: افتتاح قطعات یک و هفت بزرگراه زاهدان ـ زابل و گلوگاه کوله سنگی، تامین آب شرب بیش از 20روستا، پروژه‌های درمانی و غیره از مهم‌ترین این طرح‌ها بوده است.

انتهای پیام/75004/ش40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول