اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره استانداردسازی استان زنجان خبر داد

بازرسی از همه بخاری‌های مدارس ایجرود و ماهنشان

رئیس اداره استانداردسازی و آموزش اداره کل استاندارد استان زنجان گفت: همه بخاری‌های مدارس ایجرود و ماهنشان بازرسی شده است.

بازرسی از همه بخاری‌های مدارس ایجرود و ماهنشان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، صابر کاظمی ظهر امروز در جمع کارشناسان استاندارد همکار با این اداره کل به بیان مطالبی در زمینه فرآیند انتخاب کارشناسان استاندارد اشاره کرد و اظهار کرد: پروانه کارشناسی استاندارد به اشخاص حقیقی و حقوقی که صلاحیت آنها توسط سازمان ملی استاندارد به تایید رسیده است، اعطا شده است.

وی تدین به دین اسلام و قبولی در آزمون کتبی کارشناسان را از جمله موارد لازم برای دریافت پروانه کارشناسی استاندارد عنوان کرد و گفت: از دست دادن شرایط تایید صلاحیت، مسامحه و سهل‎انگاری در ارائه نظر کارشناسی و ... نیز از موارد لغو و عدم تمدید پروانه استاندارد است.

رئیس اداره استانداردسازی و آموزش اداره کل استاندارد استان زنجان از دست دادن شرایط تایید صلاحیت به تشخیص کمیسیون، صدور حکم قطعی به محرومیت از حقوق اجتماعی توسط مراجع صالح و عدم انجام به موقع امر کارشناسی و یا امتناع از کارشناسی در مواقعی که کار از طریق مؤسسه ارجاع شده باشد، اعمال خلاف شئونات شغلی، اخذ وجه یا مال مازاد بر تعرفه دستمزد، تسلیم اسناد و مدارک به اشخاصی که برابر با قانون حق دریافت آن را ندارند و یا امتناع از تسلیم آنها به اشخاصی که حق دریافت آن را دارند را از موارد تخلف کارشناسان استاندارد عنوان کرد و گفت: در صورتی که کارشناسی مرتکب یکی از این امور شود، بنا به شرایط تعیین شده مستوجب لغو پروانه و یاد عدم تمدید آن شده و یا مشمول یکی از موارد تعیین شده در زمینه تخلفات کارشناسان می‌شود.

کاظمی در ادامه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط اداره کل استاندارد استان زنجان در زمینه بازرسی از واحدهای مختلف تولیدی در زمینه استانداردسازی تصریح کرد: بازرسی از همه بخاری‌های مدارس ایجرود و ماهنشان به ویژه در مناطق روستایی و همچنین بازرسی از 120 آسانسور نصب شده در مجتمع‌های پزشکی، تجاری و بیمارستانی از جمله اقداماتی است که توسط کارشناسان استاندارد انجام شده است.

انتهای پیام/73005/ک30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول