اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت صورت می‌گیرد

افتتاح 5 پروژه برق‌رسانی در فردوس

سرپرست اداره برق فردوس از افتتاح پنج پروژه برق‌رسانی در هفته دولت امسال خبر داد.

افتتاح 5 پروژه برق‌رسانی در فردوس

سیدمصطفی علیپرست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: شهرستان فردوس دارای 547 دستگاه پست هوایی است که از این تعداد 545 دستگاه پست هوایی و دو دستگاه آن پست زمینی است.

وی شبکه توزیع برق فردوس را هزار کیلومتر اعلام کرد و گفت: در حال حاضر 10 هزار چراغ گازی در فردوس نصب و روشنایی این شهرستان را تامین می‌کند.

سرپرست اداره برق فردوس از افتتاح پنج پروژه برق‌رسانی با اعتبار 395 میلیون تومان در هفته دولت امسال خبر داد و افزود: بیش از 700 خانوار در سطح شهرستان فردوس از مزایای این پروژه‌ها بهره‌مند می‌شوند.

علیپرست تامین برق متقاضیان نقاط مختلف شهری، تامین برق نقاط مختلف روستایی شامل روستاهای باغستان، مهرانکوشک، برون و خانکوک، تامین برق ادامه فاز دو مسکن مهر، تامین برق فاز سه مسکن مهر، تامین برق مسکن بهزیستی و مهر اسلامیه و نصب یک دستگاه ترانس برای تامین برق نیروگاه اسلامیه را از جمله پروژه‌های افتتاحی در هفته دولت اعلام کرد.

وی احداث 975 متر شبکه فشار ضعیف در نقاط مختلف شهری، احداث 824 متر شبکه فشار ضعیف در نقاط مختلف روستایی، نصب یک دستگاه پست هوایی 100 کیلوولت آمپر برای تامین برق نیروگاه را از مشخصات این پروژه‌ها عنوان کرد.

بیش از 75 درصد مشترکان برق فردوس شهری هستند

سرپرست اداره برق فردوس با اشاره به وجود 21 هزار و 117 مشترک خانگی و تجاری در این شهرستان، تصریح کرد: بیش از 15 هزار مشترک شهری در فردوس وجود دارد که در واقع 75 درصد مشترکان شهرستان شهری هستند.

علیپرست یادآور شد: در خراسان جنوبی پس از بیرجند، بالاترین مصرف برق شهری متعلق به شهرستان فردوس است که به این مسئله در توزیع و اختصاص اعتبارات قسمت برق توجهی نمی‌شود.

وی گفت: در مصارف صنعتی نیز شهرستان فردوس پس از بیرجند و قائن در جایگاه سوم استان خراسان جنوبی قرار دارد و مصرف صنعتی برق با توجه به وجود واحدهای تولیدی و کارخانجات در این شهرستان نیز بالاست.                            

اجرای 600 متر شبکه روشنایی در خیابان امام

سرپرست اداره برق فردوس همچنین به پروژه تامین روشنایی خیابان امام خمینی(ره) فردوس اشاره کرد و افزود: برای اجرای 600 متر شبکه زمینی روشنایی معابر و نصب یک دستگاه ترانس هوایی در خیابان امام مبلغ 56 میلیون تومان هزینه شده است.

علیپرست تصریح کرد: این میزان اعتبار از محل اعتبارات داخلی شرکت برق و نیز اعتبارات داخلی شهرداری فردوس هزینه شده است.

وی یادآور شد: اجرای 600 متر شبکه فشار متوسط هوایی با اعتبار 24 میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی شهرداری، اجرای یک‌هزار و 700 متر شبکه فشار ضعیف هوایی با اعتبار 68 میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی شرکت برق و نصب یک دستگاه پست هوایی با اعتبار 10 میلیون تومان از دیگر اقدامات صورت گرفته در پروژه تامین روشنایی خیابان امام خمینی(ره) فردوس است.

سرپرست اداره برق فردوس گفت: همچنین بیش از یک‌هزار و 700 متر شبکه فشار ضعیف هوایی از اطراف خیابان امام خمینی(ره) این شهرستان جمع‌آوری شده که این اقدام نیز پنج میلیون تومان هزینه دربرداشته است.

انتهای پیام/69007/ع40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول