اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان زنجان:

دوره آموزشی هادیان در زنجان برگزار می‌شود

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان زنجان از برگزاری دوره آموزشی هادیان یک در استان خبر داد.

دوره آموزشی هادیان در زنجان برگزار می‌شود

حسین عبادتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به رویکرد فرهنگی تربیتی اتحادیه و جایگاه ویژه مربیان در تحقق اهداف و برنامه‌های این تشکل ولایی و انقلابی و لزوم آشنایی هر چه بیشتر با توانمندی‌های مربیان قرارگاه‌های دانش‌آموزی، نخستین دوره آموزشی گزینشی مربیان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با عنوان هادیان یک برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره با حضور تیمی متشکل از دفتر مرکزی اتحادیه، مرکز فرهنگی تبلیغی آینده‌سازان قم و مؤسسه علمی آیین آینده‌سازان از روز دوشنبه چهارم تا سه‌شنبه پنجم شهریورماه به مدت دو روز در محل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان زنجان برگزار می‌شود.

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان زنجان ادامه داد: این دوره شامل کارگاه‌های ویژه «تربیت حماسی»، «سیر فکری تربیتی»، «مباحث تشکیلاتی» و «برنامه‌ریزی تحصیلی» است که توسط اعضای تیم اعزامی ارائه خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این دوره 25 نفر از مربیان استان شرکت خواهند کرد و در ابتدای مهرماه سال‌جاری از مباحث ارائه ‌شده در دوره مذکور از مربیان آزمون به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/2308/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول