اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

احداث شیرخوارگاه در زنجان مانع جابه‌جایی مداوم کودکان می‌شود

استاندار زنجان گفت: احداث شیرخوارگاه ثمین تاب زنجان از جابه‌جایی مداوم کودکان جلوگیری می‌کند.

احداث شیرخوارگاه در زنجان مانع جابه‌جایی مداوم کودکان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در مراسم افتتاح شیرخوارگاه ثمین تاب زنجان و سالن ورزشی بهزیستی با تبریک هفته دولت اظهار کرد: خیلی‌ها که شهید رجایی را نمی‌شناسند فکر می‌کنند شهید رجایی چند دوره رئیس‌جمهور بوده است.

استاندار زنجان مدت زمان ریاست جمهوری شهید رجایی را 28 روز اعلام کرد و افزود: این چند روز موجب نامدار شدن منش و روش مدیریتی این شهید شده است.

وی به اقدامات انجام شده طی چند سال گذشته در حوزه بهزیستی استان زنجان اشاره کرد و افزود: این اقدامات در راستای ضرورت‌های جامعه هدف انجام شده است.

رئوفی‌نژاد اضافه کرد: طی چند سال گذشته اقدامات خوبی در بحث اشتغال، مسکن و آموزش جامعه هدف بهزیستی استان زنجان انجام شده است.

وی کلنگ‌زنی مجتمع مسکونی یک‌هزار و 200 واحدی، شیرخوارگاه و مجتمع تفریحی، فرهنگی و آموزشی را از جمله اقدامات انجام شده طی سه سال گذشته اعلام کرد و افزود: از این تعداد کلنگ‌زنی همه به جز مجتمع تفریحی، فرهنگی و آموزشی به نتیجه رسیده است.

استاندار زنجان با اشاره به تاخیر روی داده در احداث شیرخوارگاه بهزیستی استان تصریح کرد: این تاخیر به دلیل محدودیت‌های به وجود آمده در روند امور روی داده ولی با تلاش‌های صورت گرفته به ثمر رسیده است.

وی به کلنگ‌زنی مجتمعی برای متمرکز کردن مراکز بهزیستی زنجان اشاره کرد و گفت: این مجتمع بعد از قطعه‌بندی توسط متقاضیان احداث می‌شود.

رئوفی‌نژاد به پرداخت سالانه 100 میلیون تومان اجاره‌بها برای ساختمان‌های قبلی شیرخوارگاه‌های زنجان اشاره کرد و گفت: احداث این ساختمان ضمن خارج کردن این کودکان از جابه‌جایی‌های مستمر، صرفه اقتصادی نیز دارد.

انتهای پیام/73004/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول