اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی

شیرخوارگاه ثمین تاب زنجان افتتاح شد

شیرخوارگاه ثمین تاب زنجان با حضور مسئولان استان ار جمله استاندار و امام جمعه زنجان افتتاح شد.

شیرخوارگاه ثمین تاب زنجان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عباسعلی خلدی ظهر امروز در مراسم افتتاح شیرخوارگاه ثمین تاب زنجان و سالن ورزشی بهزیستی با ارائه گزارشی از عملکرد سه ساله این اداره کل اظهار کرد: طی این مدت 65 درصد به اعتبارات جاری و 500 درصد به اعتبارات عمرانی اضافه شده است.

وی به استخدام 160 نفر در اداره کل بهزیستی استان زنجان اشاره کرد و افزود: طی سه سال گذشته وضعیت شغلی 130 نفر از نیروهای این اداره کل نیز تغییر کرده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان به کلنگ‌زنی ساختمان اداری این اداره کل اشاره کرد و ادامه داد: این اداره کل در جشنواره شهید رجایی نیز رتبه نخست کسب کرده است.

وی از راه‌اندازی مرکز علمی و کاربردی بهزیستی خبر داد و گفت: این مرکز 200 دانشجو دارد.

خلدی به حل مشکل آب شرب ساختمان سالمندان و بیماران حاد روانی اشاره کرد و گفت: این مرکز در حال حاضر همه انشعابات مورد نیاز از جمله آب و گاز را دارد.

وی احداث ساختمان اداره شهرستان ماهنشان را از جمله اقدامات انجام شده طی سه سال گذشته اعلام کرد و افزود: یک مجتمع مسکونی نیز برای معلولان ورزشکار با اعطای تسهیلات بلاعوض در دست احداث است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان مساحت شیرخوارگاه ثمین تاب زنجان را 2 هزار و 600 متر مربع اعلام کرد و افزود: این ساختمان با اعتبار یک میلیارد و 800 میلیون تومان در چهار طبقه احداث شده است.

وی به تاکید مسئولان استان مبنی بر نوسازی تجهیزات شیرخوارگاه ثمین اشاره کرد و گفت:‌ مبلغی در حدود 200 میلیون تومان اعتبار برای خرید تجهیزات نو در این شیرخوارگاه هزینه شده است.

خلدی مساحت سالن ورزشی قبلی بهزیستی زنجان را 800 متر مربع اعلام کرد و ادامه داد: به این میزان مساحت 400 متر اضافه شده است.

وی خاطرنشان کرد: سالن ورزشی اداره کل بهزیستی استان زنجان با اعتبار 500 میلیون تومان احداث و تجهیز شده است.

انتهای پیام/73004/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول