اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر گرگان:

مراسم تحلیف شورای جدید گرگان 12 شهریور انجام می‎شود

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان از برگزاری مراسم تحلیف اعضای جدید شورا در دوره چهارم خبر داد و گفت: این مراسم همزمان با سراسر کشور در تاریخ 12 شهریور در گرگان انجام می‎شود.

مراسم تحلیف شورای جدید گرگان 12 شهریور انجام می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسن ربیعی امشب در آخرین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: بعد از مراسم تحلیف در همان روز نسبت به انتخاب هیئت رئیسه دوره چهارم شورا اقدام خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد که پایان فعالیت دوره سوم شورا آغازی برای خدمات مطلوب به شهروندان باشد و افزود: این مهم در سایه همدلی و همکاری هر یک از اعضا اتفاق خواهد افتاد.

بیشترین خدمات عمرانی و توسعه‎ای در دوره سوم شورا رقم خورد

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: دوره سوم شورا که پس از 6 سال و چهار ماه اکنون رو به اتمام است، دوره بسیار خوبی بود؛ چنانکه کمترین فراز و نشیب را در این دوره بین شورا و شهرداری داشتیم و این مسئله در سایه تعامل و همدلی رقم خورده بود.

ربیعی متذکر شد: با توجه به بودجه عمرانی که در دوره سوم شورا به تصویب رسیده و عملیاتی شد، بیشترین خدمات عمرانی و توسعه‎ای برای شهر گرگان اتفاق افتاد.

وی از همکاری فرماندار گرگان قدردانی کرد و بیان داشت: فرمانداری به عنوان شورای نگهبان شهرداری در تصویب لوایح به خوبی عمل کرد؛ چنانکه در پیگیری مطالبات استانی و کشوری شاهد اتفاقات خوبی بودیم.

عملکرد شورا و شهرداری در این دوره قابل دفاع و مناسب بوده است

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان همچنین از ارگان‎ها و سازمان‎هایی که در راستای خدمت‎رسانی به شهر گرگان تلاش داشتند تشکر کرد و یادآور شد: مجموعه شهرداری گرگان در خدمات‎دهی به شهروندان به لحاظ نظافت شهری، فضای سبز و انجام پروژه‎های عمرانی اقدامات خوبی انجام داده است که اکنون با افتخار می‎توانیم بگوییم که دوره سوم شورا خدمات ارزشمندی به شهر و شهروندان گرگان کرده است.

ربیعی در خصوص بودجه شهرداری برای فعالیت‎های شهری اظهار داشت: این بودجه نشان می‎دهد که سطح خدمات در شورای سوم چگونه بوده، البته نمی‎گوییم خیلی موفق عمل کرده‎ایم اما عملکرد شورا و شهرداری در این دوره قابل دفاع، قوی، یکدست و مناسب بوده است.

انتهای پیام/83001/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول