اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان:

توجه به زیرساخت‌ها و توسعه فرهنگ وظایف شوراها است

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستانوظایف شوراها را توجه به زیر ساخت‌ها، حفاظت از سلامت و توسعه فرهنگ عنوان کرد و گفت: اگر در این مسئله با دقت نظر عمل شود بدخواهی دشمنان نیز اثری ندارد.

توجه به زیرساخت‌ها و توسعه فرهنگ وظایف شوراها است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در مراسم تحلیف اعضای شورای اسلامی شهرهای تابعه استان کردستان در سالن پیامبر اعظم استانداری این استان، صبر و استقامت و تلاش در راستای حل مشکلات را مسئله مهمی ذکر کرد.

وی برخی از وظایف شوراها را توجه به زیر ساخت‌ها، حفاظت از سلامت و توسعه فرهنگ عنوان کرد و گفت: اگر در این مسئله با دقت نظر عمل شود بدخواهی دشمنان نیز اثری ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه باید جامعه اسلامی بر اساس اخلاق زیبا و حسنه پایه‌ریزی شود، اظهار کرد: اخلاق یعنی روحیه خدمتگذاری و پایه شهر باید بر اساس اخلاق و ایجاد فرهنگ اخلاقی و سلامت و صداقت پی‌ریزی شود.

 

شاهرودی با بیان اینکه شورا با معیشت و اخلاق مردم سرو کار دارد خاطرنشان کرد: از ویژگی‌های فرد مؤمن کمک زیاد و خرج و هزینه کم است.

وی با بیان اینکه انسان باید در طلب روزی حلال کوشا باشد، تصریح کرد: بیشترین جنایت‌ها در دنیا از لقمه حرام و توجه نکردن به مال و ثروت حلال به وجود آمده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: سیاست‌ها در هر بخش باید اصلاح شود و سپس بر اساس آن برای اجرا برنامه‌ریزی شود و در این راه اولویت با کارهای کلی و اساسی است.

شاهرودی با تأکید بر لزوم انتخاب شهردار توانا اظهار کرد: همانگونه که در دین مبین اسلام بر ضرورت شایسته سالاری تصریح شده است پس در انتخاب شهردار نباید نسبت‌های قومی زبانی و مذهب ملاک عمل قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه شهردار با بیت‌المال سرو کار دارد اظهار کرد: به همین دلیل این فرد باید سالم، باتجربه و دارای نگاه فراجناحی باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه حل مشکلات شهری بر عهده شهردار است گفت: گاهی دیده شده شهردارانی با وجود برخورداری از امکانات مناسب در عمل موفق نبوده ‌اند که باید برای جلوگیری از این اتفاق در انتخاب فرد اصلح دقت نظر شود.

شاهرودی خاطرنشان کرد: لازم است فرهنگ سالم ارزشی، حماسی و ملی بر شهر حاکم باشد که بخشی از مسئولیت تحقق این مسئله برعهده شوراها است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با آغاز به کار فعالیت اعضای جدید شوراهای اسلامی در شهرستان‌های استان زمینه رشد و پیشرفت این شهرها فراهم شود.

انتهای پیام/79012/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول