اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آخرین روزهای عمر 6 ساله شوراهای اسلامی صورت گرفت

برگزاری آخرین جلسه شورای دور سوم شهر دوگنبدان+ تصاویر

در آخرین روزهای عمر شش ساله شوراهای اسلامی شهر و روستا، آخرین جلسه شورای اسلامی دور سوم شهر دوگنبدان با حضور اعضای این شورا برگزار شد.

برگزاری آخرین جلسه شورای دور سوم شهر دوگنبدان+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، ظهر امروز آخرین جلسه سومین دوره شورای اسلامی شهر دوگنبدان با حضور شش عضو اصلی این شورا برگزار شد.

اعضای شورای اسلامی شهر دوگنبدان در این جلسه به بحث و بررسی پیرامون برخی نامه‌های وارده پرداختند که تعدادی از این نامه‌ها توسط اعضا به تصویب رسید.

ولی‌الله دلاویز رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان در این جلسه با تأکید بر ضرورت همفکری و مشارکت در امور شهری اظهار کرد: فعالیت اعضای شورای شهر در این برهه زمانی به اتمام نمی‌رسد و همه اعضای شورای شهر آمادگی همکاری با منتخبین مردم در چهارمین دوره شورای اسلامی دوگنبدان را دارند.

شاپور روانبخش مسئول کمیسیون فنی شورای شهر نیز با اشاره به خدمات مطلوب و چشم‌گیر شورای سوم ابراز داشت: خدمات این شورا نباید نادیده گرفته شود و لازم است از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی شود.

وی خدمت به مردم در این نظام مقدس را افتخاری برای مسئولان دانست و افزود: امید است بتوانیم در هر مسئولیتی که هستیم خادمان خوبی برای این مردم ولایتمدار باشیم.

کوکب حاتمی عضو دیگر شورای شهر دوگنبدان و سخنگوی شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز با تقدیر از همکاری‌های مسئولان و رسانه‌ها در پیگیری و حل مشکلات مردم، بانوان را اولویت‌های مهم جامعه دانست و با اشاره به نقش‌آفرینی‌های برجسته بانوان در صحنه‌های مختلف، تکمیل پارک بانوان و پروژه‌های رفاهی مختص بانوان و نیز مشارکت دادن هر چه بیشتر بانوان در امور مختلف را خواستار شد.

مختار شفیعی عضو دیگر شورای دور سوم شهر دوگنبدان نیز با اشاره به فعالیت‌های مطلوب اعضای شورا در زمینه‌های مختلف، اطلاع‌رسانی هر چه مطلوب این فعالیت‌ها را خواستار شد.

وی تصریح کرد: اقدامات و تصمیم‌های به موقع شورای اسلامی دوگنبدان سبب شده تا فضای شهر دوگنبدان نسبت به گذشته تغییر محسوسی داشته باشد و سبب رضایتمندی اقشار مختلف مردم شود.

شفیعی توسعه کمی و کیفی فضاهای سبز، زیباسازی شهری، ساماندهی بخشی از بافت فرسوده، اجرای پروژه‌های خدماتی متعدد در سطح شهر را از جمله اقدامات شورای دور سوم عنوان کرد.

سید عبدالکریم قاضی‌فر شهردار دوگنبدان نیز در این جلسه با قدردانی از زحمات اعضای شورای شهر دوگنبدان، همفکری، تفاهم و عمل به قانون را از جمله عوامل موفقیت در امور مختلف توسط اعضای شورا عنوان کرد.

در پایان این جلسه، اعضای شورای شهر دوگنبدان با طلب حلالیت از مردم، مسئولان و از یکدیگر، داشتن اختلاف سلیقه در تصمیم گیری‌ها را امری منطقی و نتیجه حساسیت در امر خدمات‌رسانی به مردم دانستند.

 

 

انتهای پیام/82001/ش‌40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول