اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آئینی با حضور مردم و منتخبین شورای چهارم

خبرنگاران دشتستانی از شهردار برازجان تجلیل کردند

در آئینی با حضور مردم و منتخبین شورای چهارم خبرنگاران دشتستانی از زحمات سه ساله شهردار برازجان تجلیل کردند.

خبرنگاران دشتستانی از شهردار برازجان تجلیل کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، شامگاه یکشنبه در آئینی با حضور مردم برازجان و منتخبین شورای چهارم برازجان خبرنگاران و فعالان فرهنگی دشتستان از خدمات شهردار برازجان تجلیل و قدردانی کردند.

سرپرست نمایندگی روزنامه جام جم شهرستان دشتستان در این آئین گفت: احیای فرهنگ تشکر و قدردانی در جامعه ایران یکی از ضروریاتی است که اصحاب فرهنگ باید تلاش بیشتری در این راستا داشته باشند.

علیرضا برازجانی اظهار داشت: تقدیر و تشکر از مسئولان و مدیران اجرایی روحیه ایشان را برای خدمت به مردم و رفع دغدغه‌ها و نیازهای مردم افزایش می‌دهد و نشاط بیشتری در مسیر خدمت برای ایشان ایجاد می‌کند.

وی افزود: شهرداری برازجان یکی از تاثیرگذارترین و فعال‌ترین نهادها و ارگان‌های دشتستان محسوب می‌شود و خدمات بی‌وقفه و شبانه‌روزی آن برای یکایک شهروندان برازجانی ملموس است.

برازجانی خاطرنشان کرد: توسعه متوازن عمرانی و فرهنگی برازجان از ویژگی‌های بارز مدیریت کریم حسین‌آبادی در شهرداری برازجان است و امروز تمامی اصحاب فرهنگ و هنر به این موضوع واقف هستند.

وی گفت: حذف نقاط حادثه‌خیز شهری، زیباسازی شهری، ایجاد فضاهای فرهنگی در پارک‌ها و مناطق مختلف شهر، بهسازی ورودی‌ها و خروجی‌های شهر برازجان، بهسازی هسته مرکزی برازجان که پیشانی این شهر محسوب می‌شود، از اقدامات ارزشمندی است که در دوران مدیریت شهردار فعلی برازجان شاهد بوده‌ایم.

تغییر ساختار مدیریتی شهر برازجان / تلاش برای توسعه شهری

نماینده هفته‌نامه دریای جنوب نیز در این نشست اظهار داشت: خدمات فراوان شهرداری برازجان در حوزه شهری از موضوعات روشنی است که تمامی شهروندان برازجانی به آن تاکید دارند.

معصومه احمدی افزود: بر اساس شواهد موجود کریم حسین‌آبادی موفق‌ترین شهرداری است که در دو دهه گذشته سکان مدیریت شهری برازجان را به عهده گرفته و خدمات ایشان بخش اعظمی از دغدغه‌های مردم را مرتفع کرده است.

احمدی خاطرنشان کرد: در مقایسه با سایر شهرهای استان و شهرهای همجوار برازجان یکی از توسعه‌ یافته‌ترین شهرها در حوزه شهری است که بخش اعظمی از این مهم در دوره سه ساله مدیریت شهردار فعلی حاصل شده است.

وی یادآور شد: افزایش جلب مشارکت‌های مردمی و سامان‌دهی نیروی انسانی شاغل در شهرداری برازجان از مهم‌ترین شاخصه‌های مدیریتی ایشان در طول 36 ماه مدیریت شهری برازجان بوده است.

اقدامات فرهنگی حسین‌آبادی قابل مقایسه با شهرداران قبل نیست

نماینده هفته‌نامه اتحاد جنوب نیز اظهار داشت: دوره سه ساله مدیریت کریم حسین‌آبادی در شهرداری برازجان منشا خدمات به یادماندنی در عرصه عمرانی، فرهنگی و اجتماعی است.

سید حسن لواسانی اضافه کرد: ایجاد فرصت برابر برای فعالیت تمامی تفکرات سیاسی و اجتماعی و بهره‌گیری از نظرات طیف‌های مختلف جامعه را می‌توان به‌عنوان بارزترین شاخصه مدیریتی شهردار برازجان دانست.

لواسانی ابراز داشت: ایجاد تغییرات ساختاری در شهر برازجان از اقداماتی است که طی 36 ماه مدیریت ایشان در حوزه شهری برازجان شاهد بوده‌ایم و این مهم جای تقدیر و تشکر از زحمات ایشان را دارد.

نماینده هفته‌نامه اتجاد جنوب گفت: در زمینه مباحث فرهنگی اقدامات شهرداری برازجان در سه سال گذشته با ادوار قبل قابل مقایسه نیست و برنامه‌های فرهنگی شهرداری برازجان سبب تحول در حوزه فرهنگی این شهر شد.

لواسانی با تقدیر از خدمات شهردار برازجان تصریح کرد: بسیار  تاسف‌بار است که بعضی سنگ اندازی‌ها باعث به تأخیر انداختن بعضی از طرح‌ها می‌شود.

تلاش شهرداری در راستای غنای فرهنگی برازجان

پژوهشگر و فعال رسانه‌ای دشتستان نیز در این نشست گفت: آگاه بودن به امور شهری، دید باز و انگیزه کاری بالا از ویژگی‌های شخصیت کریم حسین‌آبادی است که سبب توسعه شهر برازجان شده است.

محمدجواد فخرایی افزود: تواضع و فروتنی نسبت به مردم و زیردستان و تلاش برای رضایت‌مندی شهروندان برازجانی از مسائلی است که در خدمات 36 ماهه شهردار برازحان متجلی و آشکار است و جای قدردانی و تشکر دارد.

فخرایی خاطرنشان کرد: بر اساس نظر کارشناسان اجتماعی و نخبگان دشتستانی، شهر برازجان نیازمند فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی است و اقدامات فرهنگی شهرداری برازجان در سال‌های اخیر گامی مهم در ارتقای فرهنگی برازجان بوده است.

وی یادآور شد: تغییر رویکرد شهرداری برازجان از نهاد خدماتی صرف به نهاد فرهنگی دستاوردی است که در سایه دیدگاه باز و روشن مدیریت شهردار برازجان به دست آمده است و باید تداوم داشته باشد.

فخرایی متذکر شد: فقر فرهنگی بدترین نوع فقر است که در هر جامعه‌ای ایجاد اخلال می‌کند و برای ارتقای هر جامعه انسانی باید در مسیر تقویت و غنای فرهنگی آن جامعه حرکت کنیم.

در پایان این مراسم فعالان فرهنگی و اهالی رسانه دشتستان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از زحمات سه ساله شهردار برازجان تقدیر و تشکر کردند.

بر اساس گزارش فارس، در این مراسم لوح تقدیر و لوح یادبود بیژن مقدم مدیر مسئول روزنامه جام جم به شهردار برازجان اهدا شد.

انتهای پیام/2452/ب40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول