اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان بوشهر خبر داد

راه‌اندازی نخستین دوره پرورش مرغ گوشتی در دشتستان

مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان بوشهر از راه‌اندازی نخستین دوره پرورش مرغ گوشتی در دشتستان خبر داد.

راه‌اندازی نخستین دوره پرورش مرغ گوشتی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علی فقیه شامگاه شنبه در آیین افتتاح نخستین دوره پرورش مرغ گوشتی در مرغداری حامی امید دشتستان، اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار در زندان از اساسی‌ترین برنامه‌های اداره‌کل زندان‌های استان بوشهر است.

وی افزود: ارائه دوره‌های مختلف آموزشی و توانمندسازی زندانیان از برنامه‌هایی است که در سال جاری مورد تأکید است.

مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان بوشهر با اشاره به راه‌اندازی نخستین دوره پرورش مرغ گوشتی در دشتستان، خاطرنشان کرد: در راستای ایجاد اشتغال مولد برای مددجویان و اجرایی کردن مصوبات سفر سال گذشته مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور به استان بوشهر، کار ساخت نخستین سوله مرغداری حامی امید دشتستان از مهرماه سال گذشته آغاز شد و با تلاش شبانه‌روزی مددجویان و پرسنل بنیاد تعاون نخستین دوره پرورش مرغ گوشتی با ظرفیت 12 هزار قطعه جوجه آغاز شد.

فقیه، هزینه ایجاد این واحد مرغداری را بیش از 1.5 میلیارد ریال ذکر کرد و ابراز داشت: تمامی امکانات و دستگاه‌های موجود از به‌روزترین تجهیزات مرغداری در جهان هستند.

وی اذعان داشت: پیش‌بینی می‌کنیم با مساعدت ستاد مرکزی بنیاد تعاون زندانیان کشور تا پایان سال جاری ظرفیت این مرغداری حداقل به 2 برابر افزایش یابد.

مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان بوشهر در پایان تأکید کرد: اشتغال پایدار زندانیان از اهداف این بنیاد است و در واقع باید کاری کنیم که زندانیان پس از آزاد شدن از زندان بتوانند شاغل شوند و از آسیب‌های اجتماعی در امان باشند.

انتهای پیام/2452/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول