اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بهداشت بهار خبر داد

فعالیت 85 بهورز در شهرستان بهار

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بهار از فعالیت 85 بهورز در 49 خانه بهداشت روستایی در شهرستان بهار خبر داد.

فعالیت 85 بهورز در شهرستان بهار

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، مجید موانیه‌ای بعد از ظهر امروز در گردهمایی بهورزان شهرستان بهار اظهار داشت: 85 بهورز در 49 خانه بهداشت روستایی زیر نظر 11 مرکز بهداشتی درمانی، جمعیت 70 هزار نفری روستایی شهرستان بهار را زیر پوشش قرار می‌دهند.

وی گفت: این بهورزان تمام خدمات بهداشتی شامل مراقبت مادران و کودکان، واکسیناسیون بیماری‌های واگیر و غیرواگیر، خدمات بهداشت محیط، پیشگیری از بیماری‌های واگیر و غیر واگیر، آموزش سلامت را انجام می‌دهند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بهار افزود:‌ بهورزان در شکل‌گیری سلامت و ارتقای آن در مناطق شهری و روستایی پیشگام هستند.

وی تصریح کرد: کار برای مردم و خدمت‌رسانی در مناطق محروم اگر همراه با اخلاص و یکرنگی باشد، مورد توجه مردم و رضای الهی است.

موانیه‌ای خاطرنشان کرد: به کار گرفتن اخلاق معنوی در خدمت به مردم بهترین و پسندیده‌ترین صفات در نزد خدا است و باید همه کارگزاران نظام اسلامی به ویژه خادمان حوزه بهداشت و درمان این اصل را مورد توجه قرار دهند.

وی اضافه کرد: ‌با توجه به این‌که بهورزان نخستین سطح مراقبت بهداشتی در شبکه بهداشت در روستاها محسوب می‌شوند رسالت ویژه‌ای در حفظ سلامت مردم روستا بر عهده دارند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بهار ادامه داد: جدیت و تلاش بهورزان در روستاها سبب شده تا مردم با امنیت و سلامت مطلوب‌تر به حیات خود ادامه دهند.

وی ابراز داشت: بدون تردید نقش بهورزان در سلامت بر هیچ کس پوشیده نیست و ضریب بالای سلامت در جامعه و آشنایی مردم با بیماری‌ها برای پیشگیری از ابتلای به آن مرهون تلاش‌های بهورزان است.

بر اساس این گزارش در ادامه این مراسم امام جمعه بهار با بیان اینکه بهورزان به عنوان سربازان جبهه سلامتی در روستاها حضور دارند، اظهار داشت: بهورزان وظیفه مهمی در ارتقای سلامتی روستاییان دارند.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا صحت و سلامتی را از بالاترین نعمت‌ها برشمرد ابراز داشت: بهورزان منادی سلامتی در روستاها هستند.

وی ادامه داد: ارزش خدمتگزاری بهورزان بسیار بالا است که همگان باید قدردان تلاش‌های شبانه‌روزی آنها باشند.

امام جمعه بهار با بیان اینکه برای توسعه کشور در همه زمینه‌ها نیازمند یک جامعه سالم هستیم، اضافه کرد: اگر امروز شاهد رشد کشور در عرصه‌های گوناگون هستیم به سبب توجه ویژه مسئولان نظام به مسئله بهداشت و سلامت است.

انتهای پیام/2499/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول