اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت همدان:

توحید وهابیت تنها مورد پسند استکبار است

امام جمعه موقت همدان گفت: توحید ارائه شده از سوی وهابیان تنها مورد پسند استکبار بوده و به همین دلیل شرک است.

توحید وهابیت تنها مورد پسند استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله سیدمصطفی موسوی اصفهانی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه همدان اظهار داشت: انسان‌ها باید در مسیر عبودیت و اطاعت خداوند متعال قدم برداشته و همانند پیامبران الهی به این بندگی افتخار کنند.

وی با بیان اینکه یکی از بزرگترین افتخارات عبد خالص خدا، اقرار به عبودیت است، افزود: عبد خدا، علاوه بر اقرار به عبودیت باید در مقام فکر و ارتقاء تسلیم برنامه‌های الهی باشد.

خطیب جمعه همدان با اشاره به اینکه این عبد، باید در مقام اخلاق نیز متخلق به اخلاق عبودیت الهی باشد، گفت: این سه مرحله، اعتقاد، فکر و تسلیم توحید الهی، پیروی از پیامبران الهی را به دنبال داشته و پیروی از پیامبران، پیروی از امامت و پیروی از امامت در نهایت همان پیروی از خدای متعال است که سعادت دنیا و آخرت را برای انسان به ارمغان می‌آورد.

وی خاطرنشان کرد: اگر انسان‌ها بخواهند در دنیا و آخرت سعادتمند شوند، باید همه کارهای زندگی‌شان برای رضای خدا بوده و بوی عبادت و بندگی دهد.

موسوی اصفهانی با بیان اینکه وهابیان مروج توحید و اسلام آمریکایی هستند، یادآور شد: این توحید مورد پسند استکبار است نه ائمه اطهار و به همین دلیل شرک است نه عبادت.

وی افزود: عبادت در تمام ابعاد زندگی انسان نقش دارد و تنها در نماز، روزه و حج خلاصه نمی‌شود بلکه انجام کارهای روزمره اگر در راه رسیدن به رضای پروردگار باشد، عبادت است.

رئیس حوزه‌های علمیه استان همدان، در ادامه سخنان خود گفت: 31 شهریور ماه جاری سالروز آغاز جنگ تحمیلی بعث علیه ملت ایران است.

وی در این خصوص یادآور شد: شرق و غرب در این جنگ علیه ملت ایران اسلامی بسیج شدند تا سفره پر برکت انقلاب اسلامی را جمع کنند اما با پشتیبانی ملت و رهبری امام راحل(ره) شکست خوردند.

موسوی اصفهانی بیان داشت: هرگز در تاریخ دیده نشده که ملتی اینگونه عزیزان خود را به جبهه‌های جنگ حق علیه باطل بفرستد و این چنین وفادار به اسلام و کشور خود بمانند.

وی خطاب به مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: این نظام، نظامی اسلامی و شهید پرور است و به دست شما امانتی گرانقدر که باید با انجام درست مسئولیت خود حافظ و نگهبان این امانت بزرگ باشید.

امام جمعه موقت همدان به دیگر مناسبت‌های این هفته اشاره کرد و افزود: سالگرد تهاجم آمریکا به مردم افغانستان از مناسبت‌های این هفته است.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان با داشتن حدود 2 هزار دانش‌آموز بی‌بضاعت و حدود 3 هزار دانشجو در آستانه آغاز سال تحصیلی جشن معنوی و ملی عاطفه‌ها را در این هفته برگزار می‌کند.

انتهای پیام/89024/ت10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول