اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت‌های مذهبی استان اردبیل:

وهابیت غده سرطانی است که دامن اسلام را لکه‌دار کرده است

رئیس هیئت‌های مذهبی استان اردبیل گفت: وهابیت یک غده سرطانی واقعی است که جامعه اسلامی را لکه‌دار کرده است.

وهابیت غده سرطانی است که دامن اسلام را لکه‌دار کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سید ابراهیم میرعباس‌زاده عصر امروز در سخنرانی خود در مورد فتنه وهابیت در اردبیل اظهار داشت: هدف این غده سرطانی که توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی به جامعه اسلامی تزریق شده، از بین بردن اتحاد و ایجاد تفرقه بین مسلمانان است.

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام برای به خطر انداختن جامعیت و خاتمیت دین اسلام به فکر ایجاد یک فتنه در میان جامعه اسلامی شدند که الان این فتنه با نام وهابیت دامن اسلام را فرا گرفته است.

میرعباس‌زاده خاطر نشان کرد: هدف این گروه ضاله و انحرافی از بین بردن اصل و پایه نظام اسلامی است و اساس کار این گروه ضربه وارد کردن به اعتقادات مردم است به طوریکه سران وهابی به تازگی فتوایی دادند مبنی بر اینکه اگر اهرام ثلاثه مصر و قبور فراعنه مصر را هر کس زیارت کند ایمانش هر روز کامل‌تر می‌شود.

این روحانی مشهور اردبیلی اضافه کرد: این فرقه در کنار توطئه آمریکایی، صهیونیستی قصد دارند بین برادران شیعه و سنی تفرقه ایجاد کنند به طوریکه در سوریه اهل تسنن را مورد کشتار و سلاخی قرار دادند و سر کودکان بیگناه را از تن جدا می‌کنند و ندای اسلام‌خواهی سر می‌دهند.

وی بیان کرد: اینان در حقیقت نه طرفدار شیعه و نه طرفدار سنی‌ها هستند بلکه با خدا و احکام الهی سر جنگ دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس هیئت‌های مذهبی استان یادآور شد:‌ وهابیت الان بیش از 40 هزار سایت و وب سایت برای تبلیغات گسترده و عوام فریبی ایجاد کرده است که در سایه این تلاش‌های خبیث سئوال ما اینجاست که این فرقه از کجا مورد حمایت مالی قرار می‌گیرد و چه کسانی پشت ماجرای وهابیت قرار گرفته که سبب تفرقه و آشوب در جهان اسلام شده است.

میرعباس‌زاده گفت: چطور می‌شود در افغانستان، عراق،‌ سوریه و لبنان جنگ است اما در سایر مناطق به ویژه کشورهای اروپایی و آمریکایی خبری از جنگ، نفاق و دودستگی وجود ندارد.

وی با طرح این سئوال که چرا در کشورهای اسلامی این قدر جنگ، آشوب و فتنه برپا شده است، افزود: دشمنان اسلام می‌خواهند پایه و اساس دنیای اسلام را به هم بریزند و صهیونیسم متجاوز را به دنیای اسلام حاکم و غالب کنند.

میرعباس‌زاده در ادامه سخنان خود تصریح کرد: هدف وهابیت عوام فریبی است تا بین شیعه و سنی تفرقه بیندازد و صهیونیسم‌ها را به صحنه بیاورد تا هر کاری که دلشان می‌خواهد در دنیای اسلام بکنند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی،‌ ورزشی شهرداری اردبیل خاطر نشان کرد: وهابیت ضد دین، ضد اسلام، ضد خدا، ضد شیعه و حتی ضد سنی است و ما در برابر این دشمن خطرناک باید از جامعیت و کاملیت دین اسلام دفاع کنیم.

وی در پایان اضافه کرد: بنده از همین جا اعلام می‌کنم که جوانان شیعی تا آخرین قطره خونشان پای دین و شریعت ایستاده‌اند و به وهابیت اجازه تعرض و توطئه علیه اسلام ناب را نمی‌دهند.

انتهای پیام/62007/ک40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول