اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال

رهبرفام قاضی دیدار صبای قم و سایپای البرز شد

کمیته داوران فدراسیون فوتبال، رسول رهبرفام را به عنوان داور دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و سایپای البرز در هفته پایانی نیم فصل نخست بازی‌های لیگ برتر فوتبال معرفی کرد.

رهبرفام قاضی دیدار صبای قم و سایپای البرز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، 6 بازی از دیدارهای هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به انجام رسیده و تنها 2 بازی از این هفته باقی مانده که بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ برتر امروز انجام می‌شود.

هر 2 دیداری که از هفته پانزدهم و پایانی لیگ سیزدهم باقی مانده‌اند از حساسیت بالایی برخوردار هستند و سه امتیاز این دیدارها هم برای چهار تیم صبای قم، سایپای البرز، تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران اهمیت زیادی دارد و هم برای تیم‌های بالاتر و پایین‌تر آن‌ها حائز اهمیت است.

صبای ‌قم و سایپای البرز در حالی از ساعت 15:30 عصر امروز در ورزشگاه انقلاب شهر کرج به مصاف یکدیگر می‌روند که رسول رهبرفام به عنوان داور وسط همراه با سعید آل‌وردی و فرزاد بهرامی به عنوان 2 کمک داور و امید سعیدفر به عنوان داور ذخیره این بازی را قضاوت می‌کنند ضمن این‌که ناظر فدراسیون فوتبال نیز حاتم بک‌پور معرفی شده است.

رسول رهبرفام قاضی دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و سایپای البرز متولد دوازدهم اسفندماه سال 1349 است و از سال 1387 در حال قضاوت در لیگ برتر فوتبال بوده و آخرین درجه داوری وی، درجه ملی است که در سال 1381 کسب کرده است.

رهبرفام از سال 1372 که مدرک درجه سه داوری خود را کسب کرد، فعالیت حرفه‌ای خود را در این حرفه آغاز کرده و در رشته حسابداری تحصیل کرده است و اکنون نیز با داشتن مدرک کارشناسی این رشته دانشگاهی شغل آزاد دارد.

تیم فوتبال صبای قم در چهار هفته اخیر بازی‌های سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در قم و همچنین در خارج از خانه موفق به کسب پیروزی نشده و تنها یک باخت و سه تساوی حاصل تلاش این تیم در مقابل رقبا بوده است به همین خاطر این تیم تلاش می‌کند از دیدار با سایپای البرز سه امتیاز را گرفته و از رتبه دوازدهم جدول رده‌بندی که الان در آن قرار گرفته، بالاتر رفته و جایگاه خود را در پایان دور رفت بازی‌های لیگ سیزدهم کشور ارتقا دهد.

صبای قم بعد از پیروزی در هفته دهم برابر راه‌آهن شهرری که در ورزشگاه یادگار امام قم به دست آمد در هفته یازدهم به استقلال خوزستان در اهواز باخت و در هفته دوازدهم با پرسپولیس تهران در قم، در هفته سیزدهم با ذوب آهن در اصفهان، در هفته چهاردهم در قم با مس کرمان با تساوی متوقف شد و فرصت‌های بسیار خوبی برای رسیدن به رده‌های بالای لیگ برتر را از دست داد.

صبایی‌ها در حالی در هفته پایانی نیم فصل نخست سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال و در دیداری بسیار حساس که هفتمین بازی خارج از خانه آن‌ها در لیگ این فصل به شمار می‌رود برابر سایپای البرز صف آرایی می‌کنند که هم‌اکنون با 16 امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده‌بندی ایستاده است ولی تیم فوتبال سایپای البرز با کسب 20 امتیاز در رده هفتم جای دارد.

انتهای پیام/78002/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول