اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین:

«خاطرات جمعی» شهروندان قزوینی بازخوانی می‌شود

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: جشنواره جمع‌آوری عکس‌های قدیمی شهر قزوین با عنوان «خاطرات جمعی» آغاز شده و تا پایان بهمن ماه امسال ادامه دارد.

«خاطرات جمعی» شهروندان قزوینی بازخوانی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، سعید وزیری‌نژاد اظهار کرد: بی‌‌شک توسعه و تعالی هر جامعه شهری با حضور فعالانه و مشارکت سازنده شهروندان رقم می‌خورد و برنامه‌هایی که تا پایان سال جاری از سوی کمیته فرهنگ شهروندی سازمان تهیه و تدوین شده در راستای نقش‌آفرینی شهروندان در اداره هرچه بهتر کهن شهر قزوین است.

وی سپس ضمن توضیح برنامه‌های در دستور کار قرار گرفته شده به جشنواره جمع‌آوری عکس‌های قدیمی شهر قزوین با عنوان «خاطرات جمعی» اشاره کرد و گفت: قصد داریم با یاری شهروندان و به احترام خاطرات فراموش‌نشدنی دیروز، به آینده امید بخش بیندیشیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین ادامه داد: بازخوانی خاطرات شهروندان ما را در دستیابی به اهدافمان یاری می‌رساند، شهروندان می‌توانند عکس‌های قدیمی خود از محله‌های قدیمی، امامزاده‌ها، مساجد، مدارس، بازارها، خیابان‌ها، کوچه‌ها، آیین‌های بومی و مذهبی، مشاغل و عکس‌های یادگاری مربوط به قبل از دهه هفتاد شمسی را برای شرکت در این جشنواره ارسال کنند.

وزیری‌نژاد ضمن اینکه از برپایی نمایشگاهی در نوروز 93 و تقدیر از برگزیدگان این جشنواره در این فرصت سخن می‌گفت، ادامه داد: زمان ارسال عکس‌های یادگاری آغاز شده و تا پایان بهمن ماه امسال ادامه دارد.

وی از انتشار منتخبی از عکس‌ها در قالب کتابی ماندگار و رونمایی آن در جشنواره روز قزوین سال آتی خبر داد.

انتهای پیام/2667/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول