اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری:

42 باب کتابخانه عمومی در چهارمحال و بختیاری فعال است

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری در دیدار مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری از فعالیت 42 باب کتابخانه عمومی در این استان خبر داد.

42 باب کتابخانه عمومی در چهارمحال و بختیاری فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، بهروز صادقی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل جدید امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک انتصاب فاطمه علیدوستی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری و عضو انجمن کتابخانه‌های عمومی، گزارشی از وضعیت کتابخانه‌های عمومی ارائه نمود.

وی به توسعه و تحولات کتابخانه‌های عمومی استان در یک سال گذشته اشاره نمود و عنوان کرد: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده تعداد کتابخانه‌های عمومی استان از طریق اخذ حق انتفاع و بدون استفاده از اعتبارات دولتی از 34 به 42 باب افزایش داشته است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: نهاد کتابخانه‌های کشور نیز در سال‌های اخیر با انجام اقدامات متعددی همچون برگزاری مسابقات فرهنگی، راه‌اندازی ایستگاه‌های مطالعه، راه‌اندازی سامانه‌های ایران‌نمایه و طرح کتاب من، گام بزرگی را در جهت توسعه فرهنگ مطالعه برداشته است.

صادقی تصریح کرد: در حال حاضر خدمات کتابخانه‌های عمومی با انجام فعالیت‌های متنوع از روش سنتی خارج شده و انگیزه و علاقه‌مندی مضاعف را در بین مخاطبان ایجاد نموده است.

وی به ناکافی بودن این اقدامات اشاره کرد و افزود: ترویج فرهنگ کتابخوانی به صورت فراگیر مستلزم مشارکت همه مسئولان و نهادها می‌باشد.

فاطمه علیدوستی مدیرکل جدید امور بانوان و خانواده استانداری نیز در این دیدار فعالیت کتابخانه‌ها را در توسعه فرهنگ کتابخوانی مطلوب و قابل تقدیر برشمرد و در خصوص تعامل و همکاری بیشتر در جهت توسعه فرهنگ کتابخوانی اعلام مساعدت نمود. 

انتهای پیام /68001/خ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول