اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

8 اسفندماه برگزار می‌شود

شرکت هزار خیر در همایش تجلیل از خیرین کتابخانه‌ساز همدان

نخستین همایش تجلیل از خیرین کتابخانه‌ساز همدان با حضور هزار نفر از افراد خیر 8 اسفندماه برگزار می‌شود.

شرکت هزار خیر در همایش تجلیل از خیرین کتابخانه‌ساز همدان

دبیر همایش تجلیل از انجمن خیرین استان همدان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از برپایی نخستین همایش تجلیل از خیرین کتابخانه‌ساز استان خبر داد و گفت: این همایش برای نخستین‌بار در استان همدان هشتم اسفند‌ماه سال جاری با شعار «کتاب یار مهربان» برگزار می‌شود.

محمد اصلانی اظهار کرد: از اهداف این همایش می‌توان به توسعه و تببین فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، تأمین و تجهیز کتابخانه‌ها و تجلیل از اقدامات خیرخواهانه و خداپسندانه افرادی که در گذشته در این وادی یعنی ساخت و توسعه و تجهیز کتابخانه اهتمام ورزیدند، اشاره کرد.

دبیر همایش خیرین کتابخانه‌ساز همدان تصریح کرد: تشویق کاستی‌های موجود در جامعه اسلامی در ارتباط با تأمین زیرساخت‌های مربوط به فرهنگ مطالعه و کتابخوانی اعم از سخت‌افزاری و نرم‌افزاری است.

وی ادامه داد: از دیگر اهداف این همایش می‌توان به بسیج همگانی و جلب مشارکت‌های بیش از پیش آحاد اشخاص حقیقی و حقوقی از نظر مالی و معنوی اشاره کرد.

اصلانی تصریح کرد: در این همایش از یک‌هزار نفر از افراد خیر، متمکن و متمول از صنوف مختلف، استاندار همدان، امام جمعه، فرمانداران شهرستان‌ها، رؤسای شورای شهر اسلامی مراکز شهرستان‌ها و دبیر نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور دعوت شده است.

وی اضافه کرد: دبیرکل کتابخانه‌های عمومی، رئیس جامع خیرین مدرسه‌ساز و امام جمعه استان از سخنرانان این همایش هستند.

دبیر همایش خیرین کتابخانه‌ساز استان همدان در پایان گفت: در این مراسم از خیرین عرصه کتابخانه‌ساز تجلیل به عمل خواهد آمد و در پایان مراسم فرم مخصوص خیرین برای جذب خیر توزیع می‌شود.

انتهای پیام/89029/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول