اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان طبس خبر داد

حذف تنها نماینده خراسان‌جنوبی در رقابت‌های لیگ منطقه‌ای فوتسال کشور

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان طبس از رقابت‎های گروه 5 مسابقات فوتسال منطقه‌ای بزرگسالان زیرگروه لیگ دسته سه کشور به میزبانی این شهرستان خبر داد و گفت: تیم فوتسال خانه کارگر طبس با کسب سه امتیاز از صعود به مرحله بعد بازماند.

حذف تنها نماینده خراسان‌جنوبی در رقابت‌های لیگ منطقه‌ای فوتسال کشور

بهرام عزیززاده‌مقدم امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: پرونده رقابت‌های گروه 5 مسابقات فوتسال منطقه‌ای بزرگسالان زیرگروه لیگ دسته سه کشور به میزبانی خراسان جنوبی بسته شد.

وی افزود: این مسابقات با حضور نمایندگانی از استان‎های کرمان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، یزد از هفتم تا دهم اسفند ماه جاری در سالن دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان طبس برگزار شد.

تنها نماینده خراسان جنوبی با امتیاز میزبانی نیز از پس راه گستر کرمان برنیامد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان طبس اذعان داشت: در بازی نخستین روز از مسابقات فوتسال زیر گروه لیگ دسته سه کشور و از گروه پنج این مسابقات تیم فوتسال سن سون زاهدان به دیدار تیم امیر سنگان پارسیان خواف رفت و با نتیجه هفت بر صفر حریف را مغلوب کرد و در بازی دوم این دوره از مسابقات نیز راه گستر کرمان به راحتی و با نتیجه هشت بر سه از سد تیم فوتسال خانه کارگر طبس، تنها نماینده استان خراسان جنوبی گذشت.

عزیززاده‌مقدم خاطرنشان کرد: در دومین روز مسابقات لیگ منطقه‌ای فوتسال بزرگسالان کشور(زیرگروه لیگ دسته سه) تیم مدعی حمل و نقل راه گستر کرمان با نتیجه چهار بر یک تیم فوتسال کاشی اورست یزد را از دور مسابقات حذف کرد و تیم فوتسال خانه کارگر طبس به نمایندگی از خراسان جنوبی به مصاف تیم امیرسنگان خواف رفت که نتوانست از امتیاز میزبانی بهره‌ ببرد و بازی را با نتیجه پرگل 6 بر چهار به رقیب واگذار کرد.

وی یادآور شد: در رقابت‌های سومین روز این دوره از مسابقات تیم فوتسال یادآوران کاشی اورست با نتیجه چهار بر دو از سد تیم امیر سنگان خواف گذشت و تیم خانه کارگر طبس نیز در بازی سوم خود نیز با نتیجه شش بر چهار نتوانست تیم سن سون زاهدان را مغلوب کند.

کاشی اورست یزد حریف سن سون زاهدان نشد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان طبس اذعان داشت: در چهارمین روز از مسابقات لیگ منطقه‌ای فوتسال بزرگسالان کشور(زیرگروه لیگ دسته سه) تیم فوتسال حمل و نقل راه گستر کرمان در مقابل امیر سنگان خواف صف‌آرائی کرد و با نتیجه چهار بر سه بازی را واگذار کرد و در دومین رقابت نیز تیم فوتسال سن سون زاهدان با نتیجه چهار بر دو تیم کاشی اورست یزد را از پیش رو برداشت.

عزیززاده‌مقدم اضافه کرد: در روز پایانی این دوره از مسابقات دیدار تشریفاتی بین تیم‌های مدعی سن سون و راه گستر با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت و در بازی دوم که تیم خانه کارگر طبس باید به مصاف فوتسال کاشی اورست یزد می‌رفت، هم به دلیل عدم حضور تیم یزدی برگزار نشد و سه امتیاز این بازی به تیم خانه کارگر رسید.

صعود تیم نماینده سیستان و بلوچستان و کرمان به مرحله برتر لیگ کشور

وی اذعان داشت: در پایان مسابقات لیگ منطقه‌ای فوتسال بزرگسالان کشور(زیرگروه لیگ دسته سه) نماینده سیستان و بلوچستان با کسب 10 امتیاز و تیم راه گستر کرمان نیز با کسب 9 امتیاز جواز حضور در مسابقات تیم‌های برتر گرو‌های هشت‌گانه کشور را دریافت کردند.

این مسئول تصریح کرد: تنها نماینده خراسان جنوبی در این دوره از مسابقات با کسب سه امتیاز و  تفاضل 9 گل پایین جدول این گروه جای گرفت و تیم‎های کاشی اورست یزد، امیرسنگان خواف نیز از راه‎یابی به دور بعد مسابقات لیگ منطقه‎ای فوتسال بزرگسالان کشور باز ماندند.

انتهای پیام/69014/ح40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول