اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی  /  سایر حوزه ها

سبحانی‌نیا در گفت‌وگو با فارس:

در صورت اجرایی شدن حکم اعدام شیخ نمر، عربستان باید تبعات سنگین این اشتباه را بپردازد

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با هشدار به مقامات سعودی نسبت به اجرای حکم اعدام شیخ نمر گفت:‌در صورت اجرایی شدن حکم اعدام، آل سعود باید تبعات سنگینی را برای این اشتباه خود بپردازد.

در صورت اجرایی شدن حکم اعدام شیخ نمر، عربستان باید تبعات سنگین این اشتباه را بپردازد

حسین سبحانی‌نیا عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌و گو با خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه با انتشار صدور حکم اعدام «شیخ‌نمر باقرالنمر» رهبر شیعیان عربستان موضع‌گیری خوبی از سوی جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است، گفت: مراجع عظام تقلید، مجلس شورای اسلامی و وزارت خارجه با موضع‌گیری و محکومیت این اقدام سعودی‌ها خواستار تجدیدنظر در حکم صادر شده برای شیخ نمر شده‌اند.

وی با اشاره به قاعده نفی سبیل در مبانی جمهوری اسلامی ایران افزود: انقلاب اسلامی ایران نسبت به احقاق حقوق همه مسلمانان جهان اعم از شیعه و سنی و حتی کردهای کوبانی، از ندای آزادیبخش آنان حمایت کرده که پشتیبانی‌های صورت گرفته از سوریه، فلسطین و عراق از این جمله است.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران همانطور که از اقدامات سایر مسلمانان منطقه حمایت کرد با موضع‌گیری قوی‌تر خود نسبت به شیخ نمر این عالم شیعه و تاثیرگذار انقلابی در بخش شرقی عربستان نیز حمایت خواهد کرد.

سبحانی‌نیا با هشدار به مقامات سعودی مبنی بر اجرای حکم اعدام برای شیخ نمر اظهار داشت:‌در صورت اجرایی شدن حکم اعدام، آل سعود باید تبعات سنگینی را برای این اشتباه خود بپردازد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول