اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 25 اسفندماه جاری صورت می‌گیرد

آغاز طرح راهنمایی مسافران نوروزی در چهارمحال بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: طرح راهنمایی مسافران نوروزی و داوطلب یار هلال احمر در استان از 25 اسفندماه جاری لغایت 15 فروردین‌ماه سال 92 آغاز می‌شود.

آغاز طرح راهنمایی مسافران نوروزی در چهارمحال بختیاری

محمد فروغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: در این طرح حدود 400 نفر از جوانان در 16 پایگاه ثابت و سیار مستقر می‌شوند.

وی تامین سفر ایمن را از اهداف اجرایی این طرح برشمرد و افزود: در این طرح هشت پرستار در پایگاه‌های ثابت امداد و نجات و کشیک شبانه‌روزی در شهرستان‌ها به‌ صورت رایگان و داوطلبانه، به حادثه دیدگان احتمالی خدمات امدادی ارائه خواهند کرد.

فروغی ادامه داد: توزیع بروشور و نقشه‌های راه، نصب بنر و انجام خدمات مختلف گردشگری و امدادی از جمله وظایف این پایگاه‌ها به شمار می‎رود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: تمام نیروهای پست امداد نوروزی دوره‌های مختلف آموزشی امداد و نجات را سپری کرده و به ‌صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه هلال احمر در ستاد تسهیل سفرهای نوروزی وظیفه راهنمایی مسافران تا پایان تعطیلات نوروزی در ورودی و خروجی شهرها را دارد، افزود: نیروهای هلال احمر در این ستادها به راهنمایی، امداد و خدمات مورد نیاز مسافران می‌پردازند.

فروغی با اشاره به اینکه طرح تعطیلات نوروزی هلال احمر استان از تاریخ 25 اسفندماه آغاز شده است و تا 15 فروردین‌ماه سال 92 ادامه دارد، گفت: جمعیت هلال احمر در ایام تعطیلات نوروزی آمادگی کامل برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی دارد و در آماده‌باش کامل به سر می‌برد.

وی خاطرنشان کرد: مسافران نوروزی می‎توانند با ندای امداد جمعیت هلال احمر با شماره تماس 147 و یا با شماره ثابت 3338463 در ایام نوروز در صورت نیاز تماس بگیرند.

انتهای پیام/68001/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول