اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

با حضور 21 بازیکن

پنجمین اردوی آماده‌سازی تیم ملی هندبال از فردا آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: پنجمین اردوی آماده‌سازی تیم ملی هندبال ایران از فردا در تالار هندبال تهران آغاز می‌شود.

پنجمین اردوی آماده‌سازی تیم ملی هندبال از فردا آغاز می‌شود
به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، اردوی پنجم تیم ملی هندبال ایران از فردا با حضور ۲۱ بازیکن در تالار هندبال تهران آغاز خواهد شد و در این مسابقه ریمانیچ ۲۱ بازیکن را زیر نظر خواهد گرفت.
این اردو که برای آماده شدن ملی‌پوشان برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک لندن برگزار می‌شود، به مدت 5 روز در تهران پیگیری خواهد شد. اسامی ۲۱ بازیکن حاضر در اردو به این شرح است:
الله‌کرم استکی، سجاد استکی، علیرضا موسوی، ایمان جمالی، جلال کیانی، سید مصطفی ساداتی، سعید برخورداری، محسن بابا صفری، محمدرضا جعفری‌پویا، میلاد مسائلی، مسعود ظهرابی، رحیم مومنی‌زاده، جواد خرمی‌پور، مهدی موسوی، مهدی بیجاری، سجاد ندری، محمد سیاوشی، کامران نصرتی، علی مانیان، محمدرضا رجبی و ایمان احسان‌نژاد
در حالی که 10 بازیکن از این تیم از سپاهان انتخاب شده‌اند و آن تیم هم قصد آماده شدن برای حضور در مسابقات جام باشگاه‌‌های آسیا را دارد اختلافی بین مسئولان تیم ملی و باشگاه سپاهان به‌وجود آمده است که قرار شده در جلسه‌ای مسئولان دو طرف این موضوع را بررسی کنند.
انتهای پیام/م
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول