اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

مهماندوست: اعتماد کردم

افشارزاده: حقوق کمیته المپیک ربطی به حقوق فدراسیون تکواندو ندارد

خبرگزاری فارس: دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: حقوقی که ما برای سرمربیان چند تیم المپیکی تعیین کردیم جدا از حقوقی است که آنها از فدراسیون‌های خود دریافت میکنند.

افشارزاده: حقوق کمیته المپیک ربطی به حقوق فدراسیون تکواندو ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس، کمیته ملی المپیک چندی پیش تصمیم گرفت که برای سرمربی و مربیان تیم‌هایی که احتمال موفقیتشان در المپیک لندن بسیار است مبلغ ویژه‌ای را به عنوان حقوق در نظر بگیرد.
بعد از بررسی‌های صورت گرفته پرداخت مبلغ 5 میلیون تومان به مربیانی چون محمد بنا، غلامرضا محمدی، کوروش باقری و رضا مهماندوست به تصویب رسید تا از اول فروردین ماه امسال به آنها پرداخت شود. این مبلغ جدای از حقوقی است که این مربیان از فدراسیون‌های خود دریافت می کنند.

بهرام افشارزاده، دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن تایید این مسئله در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: حقوقی که ما برای این مربیان در نظر گرفتیم اصلاً ربطی به فدراسیون ها ندارد. این مبلغی بود که برای ایجاد انگیزه بیشتر برای المپیک لندن برای آنها در نظر گرفتیم.

وی تاکید کرد: فدراسیون ها باید علاوه بر این مبلغ، حقوق خود را نیز به حساب مربیان واریز کنند.

افشارزاده درباره اینکه فدراسیون تکواندو قرارداد مهماندوست را با مبلغ 5 میلیون تومان منعقد کرده و 2.5 میلیون حقوق قبلی برای او لحاظ نشده است، تصریح کرد: آنها نباید این کار را می کردند. من این مسئله را از پولادگر پیگیری می کنم.باید این مشکل حل شود.

وی افزود: ما یک ماه پیش حقوق مربیان را از فروردین ماه به مدت 6 ماه به فدراسیون ها داده ایم و آنها باید به مربیان بپردازند.

رضا مهماندوست، سرمربی تیم ملی تکواندو با اشاره به عقد قرارداد خود با مبلغ 5 میلیون تومان به خبرنگار فارس گفت: اتفاقاً من این مسئله را از خود افشارزاده سر تمرینات پرسیده بودم و ایشان تایید کرد که 5 میلیون جدای از حقوق فدراسیون است.

وی در پاسخ به اینکه پس چرا قرارداد را امضا کرده است، افزود: من به فدراسیون اعتماد دارم، البته این مسئله را بیان کردم و آنها معتقد بودند که اشتباه کرده‌ام. به هر حال کمیته المپیک و فدراسیون این مسئله را حل می کنند.

مهماندوست تاکید کرد: این اولین قراردادی بود که با فدراسیون می بستم و تا بعد از المپیک لندن است.
انتهای پیام/م
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول