اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی

در تیم ملی تکواندو همه برای سرمربی ‌سابق ابزار صعود بودند

مقانلو: پنهان‌کاری‌های مهماندوست همه چیز را خراب کرد/از یک مربی بدنساز بیشتر انتظار داشتیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی تکواندوی امید گفت: منم‌ها و رو راست نبودن‌های مهماندوست باعث شد تا کادر فنی تیم ملی گذشته نابود شود.

مقانلو: پنهان‌کاری‌های مهماندوست همه چیز را خراب کرد/از یک مربی بدنساز بیشتر انتظار داشتیم

بیژن مقانلو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به انتقاد رضا مهماندوست از عملکرد تیم ملی امید در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: با تمام احترامی که به رضا مهماندوست قائلم باید بگویم از یک مربی بدنساز ما بیشتر از این توقع داشتیم. مهماندوست باید بداند که اگر تیم ملی در گذشته به موفقیت‌های بزرگی دست یافته است این حاصل همدلی کادر فنی و ملی پوشان بوده است نه حاصل تلاش یک نفر. وی بداند که این ما بودیم که تفکر ایشان را تجزیه و تحلیل می‌کردیم تا برایش مشکلی پیش نیاید، اما همیشه منم‌هایش و رو راست نبودن‌هایش بود که باعث شد تا در پایان این اتفاقات رخ دهد.

وی افزود: به طور مثال کسی از متمم قرارداد ایشان در رابطه با المپیک لندن باخبر نبود و پس از به مشکل خوردن با مسئولان فدراسیون رضا این موضوع را به همه اعلام کرد.

سرمربی تیم ملی تکواندو امید گفت: از این که وی عملکرد تیم ملی را نقد کرده است اصلا ناراحت نیستم، اما مهماندوست باید بداند که اصلی‌ترین موضوع در نقد یک مسئله داشتن اطلاعات صحیح ،کافی و موثق است، نه تفکرات و ذهنیت شخصی یک فرد.

مقانلو در ادامه اظهار داشت: آقای مهماندوست باید بگویم که ما شما را به خوبی می‌شناسیم و می‌دانیم که در گذشته اگر کسی و یا چیزی برای شما سود نداشت بدون هیچ تعارفی عذرش را می‌خواستی این را هم می‌دانیم که همیشه از افراد برای صعود کردن خود استفاده می‌کردی.البته ناگفته نماند که در رابطه با این موضوع چه در خفا و چه در اذهان عمومی مسئولان همیشه با شما صحبت‌ ‌‌می کردند و در آخر هم یک عذرخواهی می‌کردی و دوباره روز از نو و روزی از نو.

مربی سابق تیم ملی تکواندو بزرگسالان خاطر نشان کرد: همه می‌دانند که در طول این چند سالی که تیم ملی افتخار آفرینی کرد حاصل تلاش 9 بازیکن بود، اما در پایان مهماندوست بود که همه چیز را به نام خود ثبت می‌کرد. البته دیگران به دلیل به هم نخوردن این سیر صعودی با از خود گذشتگی چیزی به مهماندوست نمی‌گفتند.

وی در ادامه گفت: برای کامل شدن اطلاعات مهماندوست باید بگویم که این تیم با توجه به میانگین سنی 23 سال در شرایطی پا به این میدان گذاشت که سه فینالیست دوره گذشته را در اختیار نداشت و اگر مهماندوست ترکیب تیم ملی امید را با دوره گذشته مقایسه کند متوجه می‌شود که تیم با تغییر و تحول راهی فراوانی راهی مسابقات قهرمانی آسیا شد.

مقانلو در ادامه اظهار داشت: با توجه به شایستگی تک تک ملی پوشان و 2 عنوان قهرمانی آسیا عوامل محیطی تاثیر خود را روی این تیم جوان گذاشت و باعث شد این ملی‌پوشان نتوانند از تمام پتانسیل خود برای کسب عنوان قهرمانی استفاده کنند و به عنوان دومی آسیا اکتفا کردند.

وی در پایان یادآور شد: متاسفانه رضا مثل آدم‌هایی که در ته چاه افتاده‌اند رفتار می‌کند و بدون مستندات صحبت می‌کند. بنده معتقدم تیم ملی امید پتانسیل بسیار بالایی دارد و باید نتایج بهتری در این مسابقات کسب می‌کرد، اما ناگفته نماند فرزاد عبدالهی، یوسف کرمی، باقری معتمد در این دوره از رقابت‌ها در کنار تیم ملی حضور نداشتند. البته در پایان از خداوند می‌خواهم شرایطی را برای وی مهیا کند که در زندگی شخصی‌اش به آرامش برسد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول