اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

کریمی در گفت‌وگو با فارس:

فکرمان لحظه‌ای از زلزله‌زدگان غافل نیست/باید دست همدیگر را بگیریم

خبرگزاری فارس: هافبک تیم ملی فوتبال ایران ضمن همدردی با زلزله‌زدگان کشورمان گفت: در این شرایط سخت باید دست هموطن‌مان را بگیریم.

فکرمان لحظه‌ای از زلزله‌زدگان غافل نیست/باید دست همدیگر را بگیریم

علی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص زلزله شمال‌غرب کشورمان عنوان کرد: تیم ملی در حال حاضر در اردوی مجارستان در شرایط خوبی به سر می‌برد اما فکرمان لحظه‌ای از شرایط زلزله‌زدگان غافل نیست.

وی افزود: احساس همدردی‌ام را با مردم خونگرم آذربایجان اعلام می‌کنم و امیدوارم همه مردم در کنار مسئولان دست به دست هم دهند و برای رفع مشکلات تلاش کنند. آرزوی قلبی‌ام این است که مشکلات این عزیزان هر چه سریع‌تر رفع شود و زندگی‌شان به روال عادی بازگردد.

کریمی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در اردوی تیم ملی هستم و پس از بازگشت به ایران هر کمکی که از دستم برآید انجام خواهم داد. در این شرایط سخت باید به همدیگر کمک کنیم و دست یکدیگر را بگیریم. آنهایی که جانشان را از دست دادند، هموطنان ما هستند و باید در این روزهای دست آنها را بگیریم. این اتفاق در مناطق سردسیر رخ داده و باید همه با عزم ملی قبل از فرا رسیدن فصل سرما شرایط زندگی را برای حادثه‌دیدگان فراهم کنیم.

هافبک پرسپولیس در پایان گفت: به بازماندگان افرادی که در این زلزله دلخراش جان سپردند تسلیت می‌گویم و برای افرادی که مجروح شده‌اند آرزوی سلامتی دارم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول