اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

عضو کادرفنی صبا در واکنش به واگذاری امتیاز این تیم:

آقایان با فامیل‌بازی فوتسال قم را نابود کردند/ کجای این کار اخلاقی است؟

عضو کادر فنی تیم فوتسال صبا گفت: آقایان با فامیل‌بازی و رابطه و به قیمت نابودی تیم حاضر شدند امتیاز صبا را واگذار کنند.

آقایان با فامیل‌بازی فوتسال قم را نابود کردند/ کجای این کار اخلاقی است؟

مهدی پاک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص واگذاری امتیاز تیم فوتسال صبای قم به ماهان تندیس اظهار داشت: ما از 3 ماه پیش تمرینات خود را زیر نظر حسن زاده و با تعدادی بازیکن جدید آغاز کردیم. تمرینات بدنسازی و سختی را در دو نوبت صبح و عصر پشت سر گذاشتیم اما به یک باره روز گذشته خبر دادند که تیم تحت عنوان خصوصی‌سازی و ورود منابع مالی جدید به بخش خصوصی واگذار شده است.

وی افزود: برایمان خیلی جالب بود که طی روزهای اخیر می‌دیدیم که تیم فوتسال صبای قم که در بی پولی زبان زد خاص و عام بود به یکباره مورد توجه آقایان قرار می‌گیرد. آقایانی که با تغییر و تحولات دولت مشخص نیست که در چند روز آینده سر کار خود هستند یا نه. مشخص نشد که چرا به یک باره تیم فوتسال صبا برایشان مهم می شود و تصمیم می‌گیرند مشکلات مالی این تیم را حل کنند.

پاک تصریح کرد: بازیکنان و کادر فنی صبا 20 روز پیش طی توافقی که با مدیرعامل داشتیم و اعتماد و اطمینانی که به شخص مدیرعامل وجود داشت قراردادها را سفید امضا کردیم و قرار شد او بعد از یکی دو روز با وارد کردن مبلغ نسبت به ثبت آن در هیئت فوتبال اقدام کند، اما حالا که 20 روز از آن ماجرا می‌گذرد آقای مدیرعامل اعلام کرده که آن قراردادها هیچ گونه اعتباری ندارد و باید با مدیریت جدید قرارداد ببندید.

وی تاکید کرد: بازیکنان و مربیان تیم که از تیم‌های مختلف پیشنهاد داشته‌اند به گمان اینکه قراردادشان با باشگاه ثبت شده، به تیم‌های دیگر نرفتند و حالا مجبورند در آخرین روزهای نقل و انتقالات با توجه به پر شدن لیست تیم‌ها به هر خواسته آقایان تن دهند. کجای این کار اخلاقی است؟ کجای این کار انسانی است؟ کدام عقل و منطقی می‌گوید تیمی که نایب قهرمان شده را که باید به بهترین شکل تقویت و روانه مسابقات شود در یک هفته مانده به مسابقات به چنین روزی انداخت؟ این تیم متعلق به مردم قم است و مردم قم عاشق و وابسته به این تیم هستند، اما آقایان با فامیل‌بازی و رابطه و به قیمت نابودی تیم حاضر شدند دست به چنین کاری بزنند و خودشان باید پاسخگوی اعمال‌شان باشند.

عضو کادر فنی صبا یادآور شد: کادر فنی و بازیکنان امسال هم قسم شده بودند که با تمرینات سخت و طاقت‌فرسا قهرمانی را به مردم قم هدیه کنند اما فکر نمی‌کردند که برای عده‌ای اصلا مردم قم مهم نباشند و فقط به فکر امیال و خواسته‌های خود باشند. خوشبختانه مردم قم به خوبی این آقایان را می‌شناسند. این تیم مبارک آقایانی باشد که برای نابودی فوتسال صبا تمام توان خود را گذاشتند و بالاخره موفق شدند اما بدانند تاوان این بی اخلاقی را خواهند دید.

 

وی ادامه داد:‌ تیم که با این تصمیم آقایان بزرگترین ضربه را متحمل شد و امیدی به آن نیست، اما از رسانه‌ها، خبرنگاران، اهالی فوتسال و تمام فوتسال دوستان به خصوص برنامه نود می خواهم که در خصوص تمام زوایای این رخداد تحقیق کنند که با چه نیت و هدفی و با چه شکلی و در چه روزهایی آقایان تصمیم می‌گیرند که به این تیم کمک کنند. این تصمیم آقایان زوایای پنهان و نهفته بسیاری دارد که طی روزهای آینده تمام آنها باز خواهد شد. مردم قم خواهند فهمید که علت این همه عجله و شتاب چه بوده است تا آن زمان سکوت می‌کنیم اما در آینده حرف‌های بسیاری خواهیم داشت.

انتهای پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول