اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پیر نشده‌ام، زود به لیگ آمده‌ام/ با کیفیت پایین لیگ تا ۳۵ سالگی می‌توانم راحت بازی کنم

معدنچی: ‌پیروانی به ناحق مرا نیمکت‌نشین کرد/ در این موضوع خودش ضرر کرد نه من

کاپیتان تیم فوتبال فجرسپاسی گفت:‌ پیروانی مرا به ناحق نیمکت‌نشین کرد و خودش از این موضوع ضرر کرد نه من.

معدنچی: ‌پیروانی به ناحق مرا نیمکت‌نشین کرد/ در این موضوع خودش ضرر کرد نه من

مهرزاد معدنچی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص تغییر و تحولات در تیم فجرسپاسی اظهار داشت: مطمئن هستم با توجه به تجربه‌ای که محمود یاوری دارد شرایط‌مان در فجرسپاسی متفاوت خواهد شد و نتایج بهتری خواهیم گرفت. با تجربیات او همگی دست به دست هم می‌دهیم تا تیم نتیجه بگیرد.

وی در مورد اینکه با توجه به حضور یاوری در فصل گذشته و بازگشت دوباره او آیا این تغییر و تحولات به سود تیم خواهد بود خاطرنشان کرد: من احترام زیادی برای پیروانی قائل هستم و او زحمت زیادی برای تیم کشید اما می‌توانستیم در هفته‌های ابتدایی بهتر ظاهر شویم به هر حال خیلی مسائل دست به دست هم داد تا این نتایج رقم خورد، یاوری هم با اکثر بازیکنان در فصل گذشته کار کرده است و با شرایط شیراز آشناست. اگر هر سرمربی دیگری می‌خواست به تیم بیاید تا با شرایط شیراز و تیم آشنا شود زمان می‌برد.

کاپیتان فجرسپاسی یادآور شد: من به مسائل ابتدایی فصل کاری ندارم و در جریان آن هم نیستم باید از گذشته درس عبرت بگیریم و به آینده فکر کنیم. مطمئن هستم که با یاوری نتایج خوبی خواهیم گرفت. درست است که او اصفهانی است اما شیراز خانه دوم اوست، تیم پتانسیل بالایی دارد و این قول را می‌دهم علاقه بر ماندن در لیگ جایگاه مناسبی هم خواهیم داشت و کارمان به روزهای پایانی نمی‌کشد.

معدنچی در خصوص نیمکت‌نشینی‌اش در زمانی که پیروانی سرمربی این تیم بود گفت: دوست ندارم زیاد در مورد این مسائل صحبت کنم من پس از هفته دوم کنار گذاشته‌ شده‌ام و فکر می‌کنم آن صحنه پنالتی که در دیدار با استقلال از دست داده‌ام تأثیر زیادی در نیمکت‌نشینی من داشت پس از آن بازی تا هفته هفتم بازی نکردم و بالاجبار در آن بازی هم به میدان رفتم آن هم به این دلیل که بازیکنمان مصدوم شد.

وی افزود: همواره به نظر سرمربی احترام قائل هستم و به همین دلیل هم در این مدت سکوت کردم، زیرا دوست داشتم تیم موفق باشد. نیمکت‌نشینی من هم به ضرر من تمام نشد بلکه به ضرر پیروانی شد. نیمکت‌نشینی‌ام واقعاً به ناحق بود. بارها مربی بدنسازمان اعلام می‌کرد که شرایط بدنی خوبی دارم و همه مثل من بازیکن حرفه‌ای باشند که با وجود آمادگی اعتراضی به نیمکت‌نشینی نمی‌کند. با وجود اینکه به ناحق نیمکت‌نشین شده بودم اما زمانی که پس از دیدار با داماش پیروانی استعفاء داد از او دفاع کردم و گفتم که برای تیم زحمت کشیده و ما بازیکنان هم به اندازه‌ای مقصر هستیم. در این مدت از او هم نپرسیدم که علت نیمکت‌نشینی‌ام چه بود پس از جدایی‌اش هم با او تماس گرفتم و برایش آرزوی موفقیت کردم.

کاپیتان فجرسپاسی در مورد دو دستگی که بین هواداران این تیم در خصوص او به وجود آمده و برخی‌ها معتقدند وی سنش بالاست گفت: نمی‌دانم برخی‌ها چرا این فکر را می‌کنند من متولد سال 61 هستم زود به لیگ برتر آمدم و مثل بازیکنانی نبودم که از 25 سالگی وارد مسابقات شوم. خیلی‌ها این اشتباه را می‌کنند که چون زود وارد لیگ برتر شدم هم‌اکنون باید 40 سالم باشد، 14 سال است که در لیگ بازی می‌کنم و خیلی پیر نشده‌ام بلکه زود وارد لیگ برتر شده‌ام،‌ تیم ملی رفته‌ام، به جام جهانی رفته‌ام، لژیونر شده‌ام و همه این مراحل را طی کرده‌ام. هم‌اکنون 32 سالم است و با توجه به کیفیت پائینی که در لیگ وجود دارد راحت می‌توانم تا 35 سالگی خوب و مفید بازی کنم.

وی ادامه داد: دو هفته است که به میدان می‌روم و شرایط خوبی دارم از خودم راضی هستم در این دو هفته تعویض نشده‌ام و حتماً‌ موفق ظاهر شده‌ام که تعویض نشده‌ام آنهایی را که انتقاد می‌کنند انتقادشان را به جان می‌خرم. به هر حال توقع زیادی از مهرزاد معدنچی می‌رود. آمده‌ام که به فجرسپاسی کمک کنم و وضعیت این تیم بهتر شود هفت هفته دور بودم و از خودم هم بیشتر از این انتظار دارم. هواداران مطمئن باشند که در آینده بهتر خواهم شد.

معدنچی در خصوص محمود یاوری یادآور شد: سال 78 زمانی که محمود یاوری در فجر سپاسی بود و پیروانی هم کمک او بود مرا به فوتبال معرفی کرد و به گونه‌ای مدیون او هستم در استیل‌آذین هم با او کار کرده‌ام. مطمئن هستم با توجه به تجربه‌ای که دارد شرایط فجر سپاسی بهتر خواهد شد. همین‌جا هم از جعفری و عاری مدیرعامل و سرپرست تیم تشکر می‌کنم که با توجه به حاشیه‌هایی که در هفته‌های اخیر برای تیم به وجود آمد اما به خوبی تیم را جمع کردند و امیدوارم در ادامه نتایج بهتری بگیریم.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول