اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

در نیم فصل اول هواداران ما شایسته تقدیر بودند

پورغلامی: با هدف قهرمانی به تبریز آمدم/سرخابی‌ها به تحت فشار قراردادن داور عادت دارند

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: با هدف قهرمانی لیگ برتر به تراکتورسازی آمدم و با توجه به تفکرات مجید جلالی او نیز به دنبال این مهم است.

پورغلامی: با هدف قهرمانی به تبریز آمدم/سرخابی‌ها به تحت فشار قراردادن داور عادت دارند

فرهاد پورغلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد اتمام نیم‌فصل اول گفت: نیم‌فصل بسیار پرفشار و سنگینی داشتیم. در شروع بازی‌ها تا تیم با نوع تفکرات کادرفنی آشنا شود مدتی زمان برد و روز به روز بهتر می‌شدیم. به کارمان امید داشتیم و روز به روز پیشرفت را می‌دیدیم. با وجود برخی فشارها خوشبختانه تاکتیک تیمی را توانستیم به خوبی در تیم جا بیندازیم و در هفته‌های پایانی نیم‌فصل اول فوتبالی ارائه کردیم که مورد قبول ما بود.

وی افزود: از مدیریت باشگاه که به خوبی صبوری کردند تشکر می‌کنم. با صبوری‌هایی که صورت گرفت توانستیم قالب تیمی را به خوبی شکل دهیم. در برخی مواقع تنش‌هایی به وجود آمد اما چون به کارمان اعتقاد داشتیم توانستیم رضایت هواداران را جلب کنیم.

پورغلامی در مورد تساوی شب گذشته مقابل استقلال عنوان کرد: در این مسابقه مستحق پیروزی بودیم. استقلال تیم بزرگی است که مربی و کادر فنی آنها قابل احترام هستند. دیروز حقمان کسب سه امتیاز بود اما متاسفانه موفق به انجام این مهم نشدیم.

مربی سابق ملوان در مورد اینکه بازیکنان استقلال اعتراض زیادی به داور مسابقه انجام می‌دادند اظهار داشت: متاسفانه دو تیم بزرگ پایتخت در مسابقات خود چنین اقدامی را انجام می‌دهند و یاد گرفتند به حریف فشار بیاورند تا روی قضاوت داور اثر بگذارد. در فوتبال برخی اتفاقات را نمی‌توان پنهان کرد. وقتی در زمین صحنه‌ای اتفاق می‌افتد نمی‌توان آن را پنهان کرد اما در هر خطا بازیکنان استقلال اعتراض نشان می‌دادند. فکر می‌کنم با فشاری که روی داور به وجود آوردند سعید مظفری زاده قضاوت خوبی داشت. در مورد صحنه مشکوک پنالتی نیز چون صحنه را ندیدم نمی‌توانم قضاوت کنم.

پورغلامی در مورد اینکه هواداران تراکتور‌سازی علیه امیر قلعه‌نویی شعارهای زیادی سر دادند خاطرنشان کرد: من بخشی از مصاحبه امیر قلعه‌نویی را گوش دادم و او از هواداران تشکر کرد. در روزهای قبل گفتم هر مربی‌ای خاطرات خوب و بدی با یک تیم دارد و بهتر است هواداران روزهای خوب خود با امیر قلعه‌نویی را به یاد بیاورند. هواداران تبریزی گذشتشان زیاد است. در مقطع کوتاهی هواداران شعاری سردادند که ادامه‌دار نبود. دیدم که در بخشی از مصاحبه امیر قلعه‌نویی از هواداران تراکتور‌سازی تشکر کرده است. فکر می‌کنم اگر در طول نیم‌فصل عملکرد هواداران تراکتور‌سازی را بررسی کنیم اگر بخواهیم قضاوت منصفانه‌ای داشته باشیم باید این هواداران را شایسته تقدیر بدانیم.

وی در مورد اینکه فکر می‌کند آیا کمیته استیناف یک امتیاز تراکتور‌سازی را بازمی‌گرداند تصریح کرد: فکر می‌کنم باید این اتفاق بیفتد. در طول فصل اگر تیم‌هایی که دارای هوادار هستند را بررسی کنید و فدراسیون و مهدی تاج این مسئله را مورد ارزیابی قرار دهند می‌بینید هواداران تراکتور‌سازی شایسته تقدیر هستند. باید آن یک امتیاز را بازگردانند. در بازی با فولاد خوزستان روی حرکت بازیکن این تیم که با قوانین ما آشنا نبود هواداران تحریک شدند و مدت کوتاهی علیه او شعار سردادند که مجید جلالی به سرعت مانع از انجام این کار شد. به هر حال هواداران ما همیشه رفتار خوبی داشته‌اند.

مربی تراکتور‌سازی در مورد اینکه تیمش در کدام پست‌ها نیاز به تقویت دارد عنوان کرد: در بعضی پست‌ها باید خودمان را تقویت کنیم. این موضوع به معنای آن نیست که ما در این پست‌ها نفرات ضعیفی داریم بلکه با توجه به حضور در سه جا و به خاطر آنکه فشاری روی بازیکنان به وجود نیاید و زمان برای ریکاوری داشته باشیم باید چند بازیکن جدید را به تیم اضافه کنیم. در جلسات کادر فنی نقطه‌نظراتمان را در این مورد به مدیریت باشگاه اعلام کردیم.

پورغلامی در پاسخ به این سوال که آیا تراکتور‌سازی می‌تواند به مقام قهرمانی لیگ امسال برسد تاکید کرد: به شخصه با این هدف به تراکتور‌سازی آمدم و آنطور که از تفکرات مجید جلالی اطلاع دارم می‌دانم هدف او نیز قهرمانی است. امیدوارم به این مهم دست پیدا کنیم. ما به عنوان بازیکن تلاشمان را انجام می‌دهیم. بقیه موضوعات دست خدا است. نمی‌گویم تیم‌های دیگر شایسته نبودند اما در نیم‌فصل اول ما شایسته قهرمانی بودیم. انشاءالله بتوانیم در پایان فصل جام را در تبریز بالای سر ببریم.

وی در پایان گفت: از مدیریت و مسئولان تراکتورسازی تشکر می کنم امیدوارم بتوانیم در این فصل خواست هواداران را بر آورده کنیم. یک خسته نباشید هم به خبرنگاران نوشتاری و صدا و سیما می گویم که در این نیم فصل آنها نیز روزهای پرکار و پرفشاری داشتند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول