اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پیام تسلیت باشگاه الوند همدان

باشگاه راه‌آهن درگذشت مهدی نفر را تسلیت گفت/ استیلی: درگذشت او داغ سنگینی را بر دل اهالی ورزش گذاشت

باشگاه راه‌آهن درگذشت ناگهانی خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس را تسیلت گفت.

باشگاه راه‌آهن درگذشت مهدی نفر را تسلیت گفت/ استیلی: درگذشت او داغ سنگینی را بر دل اهالی ورزش گذاشت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کادرفنی، بازیکنان و مسئولان باشگاه راه‌آهن در پی درگذشت ناگهانی مهدی نفر این حادثه تلخ را به اهالی رسانه و مطبوعات، جامعه ورزش و خانواده آن مرحوم تسلیت گفتند و برای تمامی بازماندگان طلب صبر کرد.

حمید استیلی سرمربی راه آهن این ضایعه دردناک را به خبرگزاری فارس تسلیت گفت و اظهار داشت: او واقعا از جمله خبرنگاران زبده و با تجربه بود و از دست دادن آن داغ سنگینی را بر دل اهالی ورزش گذاشت، هنوز هم باورم نمی‌شود این اتفاق رخ داده است.

محمود کلهر مدیر آکادمی باشگاه راه آهن که در امارات به سر می‌برد و بهنام ابوالقاسم‌پور، سرپرست تیم فوتبال راه‌آهن نیز در پیامی خبر درگذشت مهدی نفر را باورنکردنی اعلام کرد و به خانواده ایشان، جامعه رسانه‌ای تسلیت گفت.

 

*پیام تسلیت سرپرست و کادر فنی باشگاه الوند

هنوز از دست دادن ناصر احمدپور و حسین معدنی از خاطر اهالی ورزش این سرزمین کمرنگ نشده است، صبح جمعه باز هم خبر دردناکی جامعه رسانه‌ای ایران به خصوص ورزشی‌نویسان کشور را عزادار کرد و « مهدی نفر» که همیشه بی‌ادعا و خالصانه در عرصه ورزش حضور داشت از میان ما پر کشید.

جامعه ورزشی استان همدان به خصوص مدیریت، سرپرست و کادرفنی باشگاه الوند همدان از دست دادن این خبرنگار با اخلاق عرصه رسانه ایران را صمیمانه تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای خانواده، همکاران رسانه‌ای‌اش در خبرگزاری فارس و برنامه تلویزیونی ورزش و مردم صبر مسئلت داریم.

مهدی نفر خبرنگار زبده خبرگزاری فارس و گزارشگر برنامه ورزش و مردم بود که شب گذشته در سانحه رانندگی دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول