اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

گزارش تمرین امروز پرسپولیس

تعجب اومانیا از عدد 6/یاد مهدی نفر در ورزشگاه درفشی‌فر گرامی داشته شد

وقتی عکاسان از اومانیا خواستند که عدد 6 را نشان دهد او با تعجب می‌پرسید که عدد 6 یعنی چه؟!

تعجب اومانیا از عدد 6/یاد مهدی نفر در ورزشگاه درفشی‌فر گرامی داشته شد

به گزارش خبرگزاری فارس، تمرین امروز پرسپولیس بعد از پیروزی دیروز این تیم مقابل ذوب آهن در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شد.پرسپولیسی‌ها امروز به مصاف تیم خونه به خونه بابل رفتند که این بازی تدارکاتی با نتیجه 2 بر یک به سود تیم بابلی به پایان رسید. تک‌گل پرسپولیس در این بازی را میثم حسینی از روی سانتر محمدرضا مولایی مربی بدنساز این تیم به ثمر رساند که همین موضوع سبب شد به وی لقب دیوید بکهام بدهند. این گل در دقیقه 53 به ثمر رسید و 2 گل خونه به خونه بابل هم توسط محمد نجفی در دقایق 58 و 72 به دست آمد. این بازی با حاشیه‌هایی همراه بود که در زیر می‌خوانید:

*تمرین امروز با حال و هوای درگذشت مهدی نفر برگزار شد و از طرف اعضای تیم پرسپولیس بنری در جایگاه خبرنگاران نصب شده بود که در آن یاد و خاطره این خبرنگار فقید گرامی داشته شده بود.

*علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حضور یافته بود به جمع خبرنگاران رفت و درگذشت خبرنگار خبرگزاری فارس را به آنها تسلیت گفت.

*مطابق برنامه تمرینی علی دایی بازیکنان ذخیره پرسپولیس در بازی دیروز در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم خونه به خونه بابل رفتند که این بازی از ساعت 11 و 10 دقیقه صبح آغاز شد.

*پرسپولیسی‌ها در این بازی با پیراهن‌های نارنجی و تیم حریف پیراهن صورتی به تن داشت.

*فرشاد پیوس و محسن عاشوری دو پیشکسوت باشگاه پرسپولیس سرمربیگری و مربیگری تیم خونه به خونه بابل را بر عهده داشتند و حضور آنها در ورزشگاه درفشی‌فر از نکات جالب این بازی بود.

*تیم پرسپولیس با ترکیب سوشا مکانی، رضا حقیقی، افشین اسماعیل‌زاده، فرشاد قاسمی، نوید صبوری، میلاد کمندانی، علی فاطمی،‌علی آستانی، محمد نوراللهی، محمد عباس‌زاده و محمدرضا مولایی مربی بدنساز این تیم وارد بازی شدند که البته مولایی کاپیتان سرخ پوشان هم در این بازی بود.

*کودکانی که در مدرسه فوتبال درفشی‌فر حضور دارند علی دایی را به شدت تشویق می‌کردند.

*دایی در تمرین امروز با لباس شخصی بر روی نیمکت پرسپولیس حاضر شد.

*اومانیا مدافع کاستاریکایی مد نظر سرخپوشان با شماره 22 لباس تمرینی پرسپولیس به ورزشگاه درفشی فر آمد و کنار رحیمی روی نیمکت سرخپوشان نشست.

*بازیکنان پرسپولیس که در بازی با ذوب آهن فیکس بازی کرده بودند امروز یک ساعت ریکاوری کردند.

*مهدی دغاغله و حمیدرضا علی‌عسگر در مجموعه پزشکی ورزشگاه درفشی‌فر به فیزیوتراپی پرداختند.

*رضا نورمحمدی مدافع پرسپولیس از مطلبی که در یکی از روزنامه‌های ورزشی بر علیه او نوشته شده بود گلایه کرد.

*داوری بازی پرسپولیس مقابل خونه به خونه ضعیف بود به گونه‌ای که صدای مربیان دو تیم را درآورد.

*اومانیا بعد از دقایقی به همراه مدیر برنامه‌هایش و مسئول نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس برای انجام تست‌های پزشکی ورزشگاه درفشی‌فر را ترک کرد.

*زمانی که اومانیا قصد ترک ورزشگاه را داشت عکاسان از او خواستند که مقابل لنز آنها عدد 6 را نشان دهد که برای این بازیکن کاستاریکایی این موضوع عجیب بود و می‌پرسید یعنی چه؟

*تمرین فردای پرسپولیس در ساعت 17 و 30 دقیقه برگزار می‌شود.

همچنین مطابق معمول تمرین روزهای دوشنبه و سه‌شنبه پشت درهای بسته خواهد بود و سرخپوشان سه‌شنبه راهی انزلی خواهند شد تا برای دیدار روز چهارشنبه مقابل ملوان آماده شوند.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول