اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پیام تسلیت اسپانسر باشگاه پرسپولیس برای درگذشت نفر

اسپانسر باشگاه پرسپولیس در پی درگذشت ناگهانی مهدی نفر پیام تسلیتی صادر کرد.

پیام تسلیت اسپانسر باشگاه پرسپولیس برای درگذشت نفر

به گزارش خبرگزاری فارس، بهنام پیشرو کیش اسپانسر باشگاه پرسپولیس در پیامی درگذشت مهدی نفر را به خبرگزاری فارس تسلیت گفته که متن پیام به شرح زیر است:

«خبر‌ از پیروزی و شکست می‌داد. همواره می‌کوشید در کنار ورزشکاران و در جمع جامعه ورزشی حاضر باشد تا به اولین‌ها و بهترین‌های یک خبر دسترسی یابد. او تنها «نفر» جامعه ورزشی – مطبوعاتی بود که به فاصله چند روز بعد از روز خبرنگار خود مهمترین «خبر» رسانه‌ها شد.

در اولین ساعات بامدادی روز جمعه مورخه 24 مردادماه 93 نفیر «مرگ» از عروج بهترین «نفر»ات جامعه ورزشی به دنیای دیگر خبر داد و جامعه ورزشی – مطبوعاتی ناباورانه لباس سیاه به تن کرد و به سوک نشست تا در غم فقدان همیشگی یکی از یاران و خوبان ورزشی اشک ماتم بریزد.

"مهدی نفر" یکی از خبرنگاران همیشه حاضر در تمرینات و اردوهای باشگاه ورزشی پرسپولیس بود و انصافا در انتقال و انتشار اخبار این باشگاه لحظه‌ای درنگ نداشت.

خبر تلخ و سنگین بوده و است و برای تسلی دل بازماندگان آن مرحوم و همچنین جامعه ورزشی – مطبوعاتی واژه«تسلیت» توان بازتاب آن را ندارد.

باشگاه پرسپولیس نیز خود را شریک غم بازماندگان آن مرحوم و جامعه ورزشی – مطبوعاتی می‌داند و برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگانش صبر جمیل مسئلت دارد.

«از طرف نادر گل رخسار رئیس هیئت مدیره شرکت بهنام پیشرو کیش»

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول